Hayallerin -şiir

 


Ben hala aynı yerde, aynı zamandayım,

Aradan gecen yılları saymıyorum artık,

Beni boşver şimdi aynı yalnızlıkta,

Aynı gecede, aynı sokaktayım,

Bir şiir yazıyorum sana benzeme hayalini taşıyan, 

Her cümlenin hayalidir seni anlatmak, 

Ceplerim yırtık, kelimeler dökülüyor bedenimden, 

Papatyalara bakamaz oldum, 

Kuru güller bıraktım ardımda, 

Yürüdüğüm yollar şimdi paramparça, 

Ah hayallerim bir zamanlar ne çok inanırdım onlara, 


Başka bir yerde, başka bir hikayedesin, 

Şarkılar değişiyor artık, 

Zaman durmuyor, akıp gidiyor, 

Günler daha kısa gecelerden, 

Burası bir yangın yeri, burası son, 

Ne olur değiştirmeyin şarkıyı, 

Ne çok ne can yakıyorsa o çalsın, 

Bir acın kaldı bende, 

Yokluğunda vazgeçemiyorum, 

Seçtiğim her yol yine sana çıkıyor, 

Ben yıkılmış sokaklardan geçiyorum,

Düşmelerim yaşadığımın kanıtı,

Öksüz kalmasın diye şiirler, yazılarıma biraz sen katıyorum,


Hava yağışlı yerler sırılsıklam, 

Sen çiçekler serpiştiriyorsun etrafına, 

Güneş seni aydınlatmak icin doğuyor, 

Beni boşver şimdi gece hakim buraya, 

Gölgelere yazıyorum Aşkın masalını, 

Durun lütfen! Konuşmayın daha fazla, 

Her şiir ayrılıktan doğar diyorlar, 

Karanlık şimdi, gece, zifiri, 

Mektuplar karaya vuruyor, gemiler hep alabora, 

Bir gün gelirsin diye bütün telaşım, 

Bu yüzden şiirlerimi kırmızı güllerle süslemem, 

Onu da beceremiyorum ya önemli değil artık, 


Ben yine aynı yerde aynı zamanda, 

Gecen yıllara inat bir şiir daha yazıyorum tozlu defterime, 

Papatyalara basmayın, dikkat edin lütfen, 

Gece şimdi, karanlık zifiri, 

Şarkıyı değiştirmeyin lütfen, yeni bir yanılgıyı kaldıramam artık, 

Sana benzeme hayali taşıyan bir şiirin sonundayım, 

Geçmiş tuzla buz, ben unutamıyorum, 

Unutamamak en büyük işkence, sensizliğin gözleri yaşlı, 

Hayalleri bıraktım ben, beklemek unutulalı çok oldu, 

Gelme artık, istemiyorum, bir şiir daha yazarım yalan hayatıma, 

Ah hayallerin ah daha kadar süsleyecek satırlarımı, 



0/Post a Comment/Comments