Aşkın mezarı 3. kitap 2.bölüm

Erkek "Şehire gidiyor. Sende bizimle gel." dedi ve tekrardan motorlara binip yola çıktılar.

Gördükleri görüntü ikisinin de içini parçalıyordu. Her yerde patlama izleri ve her patlama izinin yanında yerde yatan parçalanmış cesetler vardı. "Sistem en iyi öldürmeyi biliyor" diye geçirdi içinden kız. Yaşayan birilerini bulabilme umuduyla her patlamanın yanına yaklaştıklarında yavaşladılar ancak görebildikleri tek şey parçalanmış bedenlerdi. Bedensiz kollar veya bacaklar her yerdeydi hatta çoğu zaman onların kol veya bacak olduklarını anlamak bile oldukça güçtü.

Biraz daha ilerledikleri zaman başka bir patlama bölgesine geldiler. Aslında burası patlama sonucu oluşan çukurdan biraz uzaktı ve yerde yatan cesetler tam anlamıyla parçalanmamıştı. Bu nedenle onların yanına geldiklerinde motorlarından indiler ve yaşayan var mı diye cesetleri incelemeye başladılar.

Cesetlerin çoğu yanarak ölmüştü. Patlamaların sonrasında bir alev dagası yayılıyor olmalı diye düşündü erkek. Her bir cesedin yanında duruyor ve nabzını kontrol ediyorlardı. Ancak yerde yatanların hepsi ölmüştü. Hepsi yanarak ölmüştü. "Ne acımasız bir silah" dedi kız kısık bir sesle.

Başka bir cesede ve oradan başka bir tanesine geçtiler. Özellikle kız cesetlerin arasında dolaşmaktan rahatsız olmuştu. Erkek ise belli etmemeye çalışıyordu duygularını.

Yerde yatan başka birisinin yanına gittikleri zaman erkek eğildi ve nabzını kontrol etti. İnce de olsa bir nabız buldukları zaman erkek kıza seslendi "yaşıyor.

Ancak yerde yatan adam hareket edemiyordu. Belli ki onun da çok zamanı kalmamıştı. Onu kendine getirmeye çalıştılar ancak adam hareket etmiyordu. Bunun üzerine erkek adamın zihnine girdi.

"Sana yardım etmeye geldik. Lütfen gözlerini aç!"

"Yardım için artık çok geç. Daha ölmedim mi ben."

"Hayır, hala yaşıyorsun. Ölmene izin vermeyeceğiz senin."

"Beni boş verin başkalarının daha fazla yardıma ihtiyacı vardır."

"Bunu yapamayacağımı biliyorsun."

"Beni boşverin, gidin kendinizi kurtarın. Sizden tek bir ricam olacak. Aşk diye bir şeyden bahsedildiğini duydum bende onu öğrenmek istiyorum. Lütfen bana onu anlatın."

Adamın bu sözleri üzerine erkek ona aşkı yaşatmak istedi. Daha sonra kıza karşı hissettiği duyguya odaklandı ve bu duyguyu adama aktarmaya başladı. İçinde aşka dair ne varsa hepsinin adama aktığını hissetti. Daha önce aşka dair bildiği ne varsa artık adamın zihnindeydi ve adam yerde yatarken yüzünde küçük bir gülümseme oluştu. Bir an kadar sonra nefes almayı bırakmıştı.

"Mutlu bir şekilde öldü." dedi erkek yüzü ifadesizleşmişti.

"Ölümün mutlusu mu olurmuş" diye cevapladı kız.

"Hadi gidelim artık."



0/Post a Comment/Comments