Bir şiirin başlangıcı - şiir

 


Bir şiirin başlangıcı, rüzgar kelimeri sürüklüyor,

Her harf yerinden mutsuz, her satır beni suçluyor,

Sensizliğin sorumlusu olarak beni biliyorlar,

Öykü kahramanlarım yaşadıklarından beni suçluyor,

Ben avuçlarımı açıyor, kelimelerin arasında bekliyorum,

Sen gelmiyorsun,


Her yalnızlık içimde şimdi,

Ben dunyayi sırtlanıyorum sana gelmek için,

Duvarları maviye boyuyorum, bulutlar çiziyorum tavanlara,

Her adımda bir şiir bırakıyorum, bir umut ekiyorum toprağa,

Karanlık bir orman büyüyor içimde,

Bir hayal atıyorum okyanusa,

Bir şiir bağlıyorum martının kanadına,


Yazmadığım duygulara inanmıyorum artık,

Yaşamadığım günler hayalim oluyor,

Kelimeler intikam almak için bekliyor,

Gel diyorum yine de gelmiyorsun,

Sev beni diyorum yine de sevmiyorsun,

Gözünün önünde yakıyorum tüm yazıları,

Sen bakmıyorsun,

En yakın yıldızı mesken tutuyor gönlüm,

Başka diyarlarda arıyorum seni,


Ben neredeyim şimdi? Sen neredesin şimdi?

Kaç yalnızlık var aramızda? kaç ömür kaç şiir var şimdi?

Ben bazı satırların düşmanıyım, senin gelmediğini söyleyen tüm kabuslar elimde can veriyor,

Seni getirmeyen yolları parçalıyorum, seni getirmeyen yıllar düşmanım,

Gel şimdi, bak bir şiir daha bitiyor, bir ben daha bitiyor,

Gel şimdi başka rüzgarlar essin, başka şiirler yazalım,

Gelirsen ben çok olurum, gelmezsen yok olurum sensizlikte 

12/Post a Comment/Comments

Adsız dedi ki…
Bir şey soracağım herşeyi aşabilir misin gerçekten sevgi için aşk için paronaya mı bunlar mesela menepoza girmiş bir kadın olsa bu çocuğu olsa dul herşeyi aşabilir misin kendini bari kandırma:)
Oğuz Marangoz dedi ki…
Aşk kime çıkar bilemez kimse. Menepoza girmiş bir kadın ile bayağı bir yaş farkı olur ama duygular önemlidir. Eğer aşk kadar yüce bir duygu varsa ortada aşılabilir bence. Bence her sorun aşılabilir tabi önemli olan istemektir. :))
Adsız dedi ki…
Bence şu an da ütobik konuşuyorsun sanırım ... Anne baba bağımlılığı olmayan nadir Türk erkeğisin tebrik ederim ... Nice aşklar harcancı bu yüzden bilirsin ya da bilmezsin... Lafa bakılmaz ben de genelde ille de icraat ille de icraat
...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Evet biraz çünkü aşk denilince biraz ütopik bir duygu bence veya çok üstün. O durumda öyle olmalı bence :) bilmez miyim ama bir çoğu da devam etti mücadele ederek bitti. İcraat için ona değecek insan lazım. Yoksa ne yaparsan yap boş.
Adsız dedi ki…
Yani anlamam gerekeni anladım hayatına dahil edip mücadele ettiklerin oldu değmeyeceği için sen yol verdin oldukça dürüst bir söylem oldu ...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Soru güzel gelince cevapta güzel olurmuş. Uğraştım, didindim sonra hepsinin boşuna olduğu görünce kapıyı gösterdim diyebilirim. İnsanlar değişmiyormuş.
Adsız dedi ki…
Siz gösterdiniz kapıyı öyle mi? Değişmez doğru insan belli bir yaştan sonra ... Siz de değişmemişsiniz ki kapıyı göstermişsiniz ... Ya da göstermek zorunda kalmışsınız ... Aslında onu sevmenizi,yanında kalmanızı sağlayan siz de olmayan şeylerdi büyük ihtimalle ... Biri bencil,biri sürekli vericiydi tahminen ... Umarım siz bencil olan taraf değilmişsinizdir ... Kararınız hakkaniyetli olmuştur bu anlamda ... Yol çok doğru ... Hissettirilenler ve hissettiklerin ya onlar hep seninle ve senle kalacak ...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Ben hep huzur gibi sevgi gibi temel şeyler aradım. Bu yüzden gelenleri ayağa kaldırdım, onun kalbine çiçekler ektim, sorunlarını düzeltmek istedim. Sandım ki bu şekilde yaparak aradıklarımi bulabilirim. Ancak insanlar istediklerini aldıktan sonra gitmek istiyor Malesef gitmek isteyen birini tutmak olmaz. Bencil olmadım hiçbir zaman, bencillik bana göre değil. Hissettiklerim de gerçek değildi bu yüzden hissettirenler de. Hiçbirinin bende kalmasını istemiyorum, gitmeyecek biri kalsın onların yerine.
Adsız dedi ki…
Amin ... Gerçekliği olan senin adına en azından kalsın ... Nefes aldığınız sürece umut etmeye devam ediniz ... Kısmetiniz bol olsun ...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Umut hiç bitmiyor. Tam bitecek gibi oluyor bazen, çok karanlık bir gece oluyor sonra bir yıldız görüyorsun ve umut devam ediyor. Gerçeklik tartışmalarını bıraktım ben gerçek dediğimiz herşeyin sahte olduğunu düşündüğümden beri. Gerçek başka bir yerde saklı ve onu bulmak lazım. Kısmetim bol olmasın, kısmetim tek olsun :)
Adsız dedi ki…
Bol olursa arasından doğru olanı seçmek , farketmek anlamında demek istedim ... Yanlış anladınız sanırım ... Çok eşlilikten bahsetmedim yani ... Erkekler tek eşliliğe uygun canlılar değil zaten önce anne sonra kız kardeş veya abla sonra da eş bayan bunlar tabi ki ... Çok setli , çetin bir mücadele ...Aşamalı bir süreç ... Ben hissetmiyorum artık duygularım yok sanki o derece ... Ne arıyorum ne de bekliyorum kendi kendime çok şükür yetiyorum ...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Duygular olmadan olmuyor bence, duygusuz yaşamak zor. Bence duyguların var ama göstermek, belli etmek istemiyorsun. Belki onlara dokunacak birisi karşına çıkmadığı için böyledir bilmiyorum. Duygusuz olmuyor, duyguları saklayarak da olmuyor, kendinden bile saklarsan hiç olmuyor. Ben satırlara anlatıyorum duyguları şu anda en doğrusu gibi geliyor. Sonra biri geliyor ve açıkta olan duyguları sahiplenmek istiyor bu yüzden kalbimin etrafına surlar inşa ettim, timsahlı havuz bile yaptım. Sadece anahtara sahip olan gelsin diye. Güvenlik önlemi şart :) Kendine yetmek de yetmiyor ya hani bazen o durumdayım ben.