Seni özlemek - şiir

 


Şehrin ışıklarının arasından geçiyorum,

Yalanla sarılıyor dört bir yanım,

İhanetler köşe başında, 

Her kaldırım taşı düşmemi bekliyor, 

Yokluğunda bir matem havası, 

Kelimeler dökülüyor yürüdüğün yollarda, 

Senin olduğun sokaklar hatıralarla dolu, 

Dur oraya basma, hayır onun adını anma, 

Yalanlarınızı uzak tutun benden, 

Aradığım herşey çok uzağımda benim,

Karanlık yayılıyor sensizlikte, 

Ben sana kavuşacağım günün özlemi içindeyim, 


Yağmur yağıyor mevsimlerden sonbahar, 

Ben bir şiirin sonunda bekliyorum gelmeni, 

Köprüler birleştiremiyor cümlelerimi, 

Adının geçtiği her sayfa yaşama nedenim, 

Gülümsemen yıldızları kıskandırıyor, 

Her hayalinde yeniden oluşuyor olasılıklar, 

Her şiirde daha fazla seviyorum, 

Çok oluyoruz her günün bitiminde, 

Sesini duyduğum zaman açıyor papatyalar, 

Özlemek senli günlerin habercisi gibi, 

Uzaklar daha yakın şimdi, duyuyor musun beni? 

Sayfalar dolusu özlüyorum, seni kitaplara sığmıyor artık, 


Yağmur yağıyor, günlerden Perşembe, 

Başka bir şehre düşüyor yolum, yıkıntıların arasında buluyorum yolumu, 

Sen dokunduklarını güzelleştiriyorsun, 

Ne olur tut ellerimi güzel olalım, 

Adın sözlüklerde aşkın karşılığı, 

Sar beni sıkıca bırakma bir daha, 

Tut şimdi kelimelerimi, şiirler boyunca devam etsin, 

Bitmesin, bitmesin bu şiir, bitmesin seninle geçen zaman, 

Senin olduğun bir şiirde sevişelim mesela, 

Dudaklarından dökülecek kelimelerin peşinden koşuyorum, 

Adın hayatımın önsözü oluyor, özlüyorum, 


Yeniden insa ediyoruz hayatı, sen güzelin sözlüklerdeki karşılığı, 

Ben yolunda kayıp bir yolcu, boşver kaldırımları, 

Galata'dan seyredelim İstanbul'u, 

Yeniden yazalım bütün masalları, 

Adın hayatımın özeti gibi, gülümsemen papatyaların açması için bir sebep, 

Uzaklar yakın oluyor şimdi, 

Dudaklarımızın arasındaki mesafe kapanıyor, 

Şehrin ışıkları şimdi daha parlak, 

Sen gördüğüm tek gerçek, ellerimi bırakma, 

Kat beni derinliklerine, çok olalım her şiirde, 

Gel yeniden yazalım aşkın tanımını... 



0/Post a Comment/Comments