Şiirle doluyum bugün

 


Şiirle doluyum bugün,

Dün gibi değil, önceki gün gibi değil,

Daha çok yazmak istiyorum seni, daha çok anlatmak istiyorum bugün,

Kelimeleri kovalıyorum gözlerine en yakışanı bulmak için, 

Seni beklediğim günler geliyor aklıma, 

Seni özlediğim şiirler, 

Sensiz hep yarım kalan şarkılar, 

Bomboş bir şehirden geliyorum yanına, 

Nice fırtınalardan geçtim, sırılsıklamım, 

Buzullardan geçtim, aşkınla ısındım yalnız gecelerde, 


Satırlarda aradım gülümsemeni, 

Resmini kazıdım odamın soğuk duvarlarına, 

Yüreğimin her köşesinde resmin asılı, 

Kokunu özlüyorum, bedeninin sıcaklığını, sesinin her bir tonunu, 

Sen gözlerinde yıldızları saklıyorsun, sensiz gece buralar, 

Zifiriye vuruyor ıssız bir okyanusun dalgaları, 

Yüreğinden kopan kelimeleri özlüyorum, 

Bedenine doladığım kollarımın, 

Güzel dudaklarından dökülen kelimelerin özlemi içindeyim, 


Kendimi durduramıyor sadece seni yazmak istiyorum sayfalara, 

Uzun uzun anlatmak istiyorum mutlu olduğun zaman açan çiçekleri, 

Uzun uzun sevmek istiyorum, 

Cümleler yetmez bilirim, şiirler hep eksik kalır, 

Senin karşında yetersizliğine üzülür kelimeler, 

Bir hayal kuralım şimdi ikimize, mutluluğa, aşka dair, 

Satırlar boyunca tut mesela ellerimden, 

Şiirler bitene kadar sevişelim, akalım sayfalar boyunca, 

Aşk adı verilsin birlikteliğimize, 


Sensiz anlamı yok İstanbul'un, 

Galata üzgün, İstiklal sokakları ıslak, 

Seni aradığım yolların boynu bükük, 

Sen gözlerinde yıldızları saklıyorsun, bu yüzden gecemin karanlığı, 

Bu yüzden her şey, bu yüzden özlüyorum aydınlığını, 

Çok yakışıyorsun şiirlerime, cok yakışıyorsun yüreğime, 

Seni düşündüğüm zamanlarda şiirle doluyorum ben, 

Duygularım yüreğimden yüreğine doğru akıyor, 

Doldurmak istiyorum sensiz geçen her anı, 

Gel birlikte olalım, aşkla dolsun her bir anımız, 






0/Post a Comment/Comments