Düşlerine sarılıyorum şimdi

 


Yeni bir gün doğuyor, ben hayalinle başbaşa,

Sıkıca sarılıyorum düşlerine,

Şimdi ayağa kalkma zamanı,

Şimdi koşma vakti,

Sana giden yolları çiçeklerle doldurmalı,

Gözlerini gördüğüm her an bir şiir yazmalı,

Bir yıldız kaysın, bir dilek tut, gerçek olsun,

Gerçek olsun, gerçeğim ol benim,

Sensiz cümlelere lanet okuyalım beraber,

Yaşamaya seninle başladığımı düşünmek istiyorum,


Yaşlı bir gül saklıyorum senin için,

Eskimiş bir hayal mutlulukla dolu,

Adın yazıyor sol yanımda,

Bütün güzellikler seninle başlıyor,

Bütün anlarda sen ol istiyorum, 

Tozlu bir kitap anlatıyor aşkın masalını, 

Gözlerinin içinde hayat var, 

Bırak dağınık kalsın saçların, 

Ben içinde kaybolmak istiyorum, 

Hisset şimdi beni, en derininde hisset, 

Şiirler boyunca akalım beraber, 

Adı aşk olsun seninle geçen zamanların, 


Hayalin hemen yanı başımda, 

Kokun en güzel çiçekleri kıskandırıyor, 

Evrenin en güzel hazinesi avuçlarında, 

Gözlerime bak, adın güzelin karşılığı olsun sözlüklerde, 

Bırak dağınık kalsın saçların, aşk kokan bir yağmurda ıslanalım, 

Başım dönüyor sana bakınca, kelimeler birbirinr karışıyor, 

Hepsi sana dair bir siirin parçası olma yarışında, 

Ben yolunda bir yolcu, kendimi unuttum, 

Senimle tamamlanmak istiyorum, 


Güzel dudaklarından bir çift kelimeler dökülüyor, 

Dalıp gidiyorum düşlerine, 

Ayağa kalkalım artık, kocaman olalım, biz olalım, 

Akalım şiirler boyunca, aşkla yaşayalım anıları, 

Bu sensizlik çok fazla tut ellerimden, sar bedenimi, 

Sen gülümse aydınlansın karanlık, yeşil olsun her yer, 

Sen en güzel hayalim, her güne şükür sebebim, 

Gel artık, sarıl cümlelerime

Bu son şiiri olsun sensizliğin... 


0/Post a Comment/Comments