Ne olur - şiir

 


Ben geçmişi de geçmemişi de bıraktım,

Kor ateşle dağladim yaralarımı,

Biraz naftalin sürdüm, biraz da kül,

Ateşe verdim hayatımı, bitsin istedim,

Bitsin artık bu bekleyiş, bitsin artık,

Uzak diyarları düşlüyorum şimdi,

Yeni bir hayalin üstüne inşa ediyorum,

Çiçekler ekiyorum sana uzanan yollara,

Bir bulut çiziyorum, bir de güneş sana benzeyen,

Yıldızları unutmayalım, gözlerini de ekleyelim,

Ben sende kaybolmak istiyorum,

Bırak dağınık kalsın her şey, benim gibi senin gibi, 

Biz olmadan toparlanamayız, matematik işlemleri hep eskik çıkıyor, 


Yeni bir yeni bulalım, isimlerimiz yanyana yazılsın, 

Adın tamlayanı olsun adımının, 

Durduralım zamanı, sen ödülü ol sensiz geçen günlerin, 

Hoş bir seda kalsın  gülümsemenden, 

Bahar geldi zannederim gozlerini gördüğümde, 

Adın ne kadar çok yakışıyor adıma, 

Hayaller kuralım bize dair, 

Aşka şiirler yazalım, seni anlatsın her satır, 

Ben sen gülümsediğin zaman çiçeklerin büyüdüğünü sanayım, 

Biz olalım, çok olalım, akalım sayfalar boyunca, 


Gözlerini kat bana, artık zamanı geldi, 

Dokunma hiçbir şeye bırak dağınık kalsın saçların, 

Gözlerimiz bedenimizden önce birleşsin, 

Masafeleri aşalım artık, uzaklar yakın olsun, 

Ben sende kaybolmak istiyorum, sadece sen kal hatıralarımda, 

Nasıl olsa öpüşürüz, 

Nasıl olsa sevişiriz günlerce, 

Sadece yanımda ol benim, en yanımda ol, 

Bir olsun neyimiz varsa, tek olalım, biz olalım, 


Sen hep aradığım ışık, sen mutluluğumun kaynağı, 

Dudaklarımızdan bir çift kelimeler dökülsün, 

Ben sende kalmak istiyorum, 

Nasıl olsa bir yuva kurarız kendimize, 

Nasıl olsa öpüşürüz yağmur yağdığında, 

Çalan şarkıyı değiştirelim, yeniden başlayalım, 

Hayaller kuralım şimdi, gel hayatım ol benim, 

Geleceği, geçmişi boşver, yeniden yapalım, 

Aşkla dolduralım her satırı, 

Yeniden başlayalım, yeniden sevelim, yeniden işte, 

Ben sen sensiz bir şiir yazmak istemiyorum... 



0/Post a Comment/Comments