Geleceğin hatıraları 45. Bölüm yeni roman

 


- Gitmeden buradaki insanların evine döndüğünden emin ol komedyen iskelet.

- Emrin başım üstüne Lucian. Bundan sonra sizinle beraberim.

- Dikkatli ol sakın iğrenç espri yapma hayattam soğutma insanları. 

- Tamam Galdor tek kelime etmeyeceğim merak etme. 


Komedyen iskelet konuştuktan sonra sessizce yanımızdan uzaklaştı. Bizde birbirimize bakarken bulduk kendimizi. Hepimizde haklı bir gurur vardı. Kendimizi çok güzel bir iş yapmış gibi hissediyorduk ve bu gervekten çok güzel bir duyguydu.


- Lucian sence ona güvenmekte hata yapmış olabilir miyiz? 

- Hayır Kylana onun icinde bir iyilik var ve ona inanıyorum ben. 

- Unutma Lucian herkesin içinde iyilik vardır ama önemli olan o iyiliğin miktarıdır. Insanlar artık içlerindeki iyiliği görmezden geliyor yokmuş gibi yaşıyorlar. 

- Naserious haklı birçoğu kötülüğü iyilik zannediyor. Ne kadar saçma cok güzel bir hayat yaşayabilecekken acılar arasında secim yapıyoruz. 

- Büyük düşünür Galdor son sözü söyledi. Onun sözünün üstüne söz söylemek bize düşmez. 

- Aferin Lucian akıllanmaya başladın sonunda. Şimdi ne yapıyoruz? 

- Pusula dışarıyı gösteriyor bakalım bizi nereye götürecek bu sefer. 

- Yaşasın yine macera yaşayacağız. Açık konuşayım bunlar dişimin kovuğuna bile girmedi. 

- Ne doyumsuz insan oldun sen Galdor? Ne yapacağız biz seninle? 

- Ne yapayım Kylana daha terlemedim bile artık keyif almıyorum ben. 

- Harika Galdor depresyona girdi papatya çayı içse iyi gelir mi acaba? 

- Lucian sus yemin ediyorum ağzına kürekle vururum senin. Ağzın burnun yer değiştirir bak hala dalga geçiyor benimle. 

- Sakin olalım gençler daha çok yolumuz var ve hala nelerle karşılacağımızı bilmiyoruz. 

- Ne olur be Naserious ne çıkarsa karşımıza onları da döveriz ve yolumuza bakarız. 


Biraz içeride oyalandıktan sonra dışarıya çıkıyor yerlerde parçalar halinda siyahlı askerleri gördüğümüz zaman komedyen iskeletin iyi bir iş çıkardığını anlıyoruz. Keşke onlarla beraber gitsek de onların mutluluğuna tanık olsak diye düşünüyorum ama bizim yapacak daha önemli işlerimiz var. Sanki insanların mutluğundan daha önemli bir iş varmış gibi. 


Pusula kuzey doğuyu işaret ediyor. Önümüzde uzun bir yol var ve içimdeki seslerden birisi o yolun asla bitmeyeceğini söylüyor bana. Keyfimiz yerinde Galdor bira ile alakalı yüksek sesli bor şarkı söylüyor. Galdor'un sesi gerçekten cok kötü ama bu neşemizi kaçmaya yetmiyor. Bir ara Galdor'a bira bulmamız gerektiğini hatırlatıyorum kendime. 


Kylana hemen yanımda yürüyor sanki bir şey olmuş ve aramıza mesafe girmiş gibi hissediyorum. Sebebini bilmiyorum ama hafifçe gülümsüyor. Neden böyle olduk diye merak ediyorum. Neden benden uzaklaştığını merak ediyorum. Belki de ondan uzaklaşan kişi benimdir. Bilmiyorum aslında sadece ona sarılma isteğimin azalmış olma durumu var sanki ve bu düşünce yükselen her duygunun bir gün düşeceği düşüncesini aklima getiriyor. Düşünmek istemiyorum daha fazla düşünmek çok anlamsız bence. Onca zaman, onca hayat boyunca heo düşündüm ve hiçbir faydasını görmedim. Anı yaşamak gerekiyormuş bunu yeni anladım ben. Sakın neden Kylana'ya sarılmadığımı sorma bana icimde garip bir his var ve his kendimi durdurmamı sağlıyor. 



0/Post a Comment/Comments