Adı aşk olsun - şiir

 


Ben gidiyorum artık,

Geçmişi geçmişte bırakıyorum yeni denizler bekliyor beni,

Bu sokaktan, bu sehirden gidiyorum artık,

Yeni başlangıçlarda benzer sonlar arayacağım,

Kullanılmamış kelimeler toplayacağım,

Şiir olacak yürüdüğüm yollar,

Karanlıktan aydınlığa bir yolculuk olacak,

Tek kişilik yaşamlar yetti artık, çok olacağım,

Olumsuz ne varsa atacağım şiirimden,


Ben gidiyorum şimdi, 

Güneşin doğduğu ve batmadığı,

Gözlerinde yıldızlar saklı senin,

Gülümsemen çiçeklerin açması için sebep,

Ben sana geliyorum,

İhtimalsizlikleri parçalayıp, olasılığı umursamadan,

Ben sende çok olmaya geliyorum,

Yarın çok daha güzel olacak biliyorum,

Bu şehir yıkık başkasını buluruz, 

Bu sokaklar çok karanlık gülümse biraz, 

Yıldızlar dökülsün saçlarından, 

Yeniden başlayalım hiç yaşanmamış gibi, 


Ben gidiyorum artık, 

Bu sensizlik çok fazla seni bulmaya gidiyorum, 

Hayattaki tüm boşlukları seninle doldurmaya, 

Sensiz bütün cümleleri tek seferde silmeye, 

Yeniden başlamaya, çok olmaya, artmaya, 

Eksildiğimiz yetmedi mi bizim, 

Çukurları boşver, engeller koca bir yalan,

Mesafeler sadece bir yalan, 

Dudaklarını bulmaya kahkahalarında yaşamaya, 

Bu sokakları boşver, ötekileri de bir yuva yapalım seninle, 


Ben gidiyorum, eskiye dair ne varsa olmadığı yerde bırakıyorum, 

Yeni mutluluklara, kalbinin derinliklerine doğru, 

Yeni bir başlangıca, kollarındaki huzura, 

Geçmişi bırak, yaşanmış yaşanmamış ne varsa bırak, 

Ben seni bulmaya geliyorum, 

Mutluluktan inşa edelim yuvamızı, 

Aşkla kuralım tüm cümleleri, 

Tenine her dokunmam bir şiir olsun, 

Bedeninde yaptığım yolculuklar roman olup dökülsün satırlara, 

Ben seninle çoğalmak istiyorum, 

Hadi gel adı aşk olsun her bir anın... 







0/Post a Comment/Comments