Onun açtığı yaralar - şiir

 


Onun sesini her duydugumda hayallere kapılıyorum,

Çiçeklerin büyüme nedeni o, güneşin doğmasının da,

Aklıma o gelince bir başka oluyorum ben, 

Efendim neden böyle oluyor biliyor musunuz? Onun hayali daha güzel ondan,

Beklemek belki de daha güzel kavuşmaktan, 

Sakın konuşma palyaço yaralarımı yalanlarımla sarıyorum, 

Acılara tutunuyorum şimdi, 

Hayaller daha gerçek her şeyden, 

Yüreğim kanamaya başladı, yalan getirin bana yarının güzel olacağını söyleyin mesela, 


Ben gerçeği bir kanara atıyorum, 

Unutulmuş bir çölde yaşamak serap görmeyi gerektirir, 

Yoksa biliyorum o yok, sesi de yok, hayali bile yok, 

Duvarlar inşa ediyor, ona uzanan yolları yıkılıyor, 

Efendim şiirler ne olacak? Duvara çarpıp gömülecek mi yalnızlığa, 

Evet palyaço, şiirlerde yalnız kalır bazen, hep yalnız ölürler, 

Belki de ben beklemeyi sevmişimdir, belki de ben!

Saçlarının kokusunu neden unutmadığımı sorma palyaço, 

Cevaplar canımı yakıyor, ben soruları bile terk ettim, 

En güzel yalanları enjekte edin damarlarıma, 


Biraz biraz olsun her şeyden, 

Biraz gülümsemesi, biraz hançerleri, biraz da yalnızlık, 

Efendim gitme zamanı yaklaşıyor, biliyorum hissediyorum, 

Başka çukurlardan düşmek gerek, başka nehirlerde boğulmak, 

Evet, palyaço tek kişilik bir intihar planlıyorum şiirimde, 

Ağlama lütfen aşk dediğin zaten namlulara doğru yürümektir, 

Onu beklediğim günlere sorun, ona yazdığım şiirlere sorun, 

Yıldızsız bir gökyüzüne sorun mesela, kuru ağaçlara sorun, 

Hayat tekrarlardan ibaret, tekrar düşüyorum ben, tekrar aşık oluyorum,


Yıkasım var bu şehri, bu satırları, bu şiirleri, 

Ne kadar yalnızlık varsa hepsini yakasım var,

Efendim onu alırsan ne olacağını biliyorum elbette, 

Gitmek istiyorsa gitsin şimdi, hayaletleri tutamam ben, 

Gücüm yetmez yeniden yazmaya zamanı, 

Geçmiş, gelecek şimdi çok uzak kelimelerden,

Palyaço onun açtığı yaralar kabuk bağlamaz elbette , 

Onsuz şiirde olmaz, beklemeyi iliştiririm her satıra, 

Akarım her şiirin sonunda, her cümle son sözü olur yaşamın,

Efendim ben gerçek olmasını istemiyorum artık, 

Konuşmayın daha fazla, yalnızlığıma gömüyorum şimdi hayallerimi...

0/Post a Comment/Comments