Aşk acısı

 


Karmakarışığım son zamanlarda,

Geçmişi sırtıma almış düşe kalka yürümeye çalışıyorum,

Efendim hatırlıyor musunuz onu ilk gördüğüm zamanı, 

O kadar güzel düşmüştüm ki cikmak istemedim, 

Hala istemiyorum, onun kokusunun sindiği bu çukur cennet gibi, 

Palyaço hatırlıyor musun? haklısın unutmuş gibi yapmak kolay, sen kolayı severdin hep, bırakıp gitmek kolaydı mesela, 

Biz zaten zor yollardan geçtik aşka giden, 

Hatırlıyorum palyaço beni uçurumdan itmeni, 

Sorun değil ben yokluğunu aşk sandım hep, 


Bir hayalin peşinde harcadım hayatımı, 

Şiirle kapadım yüreğimin her köşesini, 

İçinde sen varsın diye kelimelere sarıldım, 

Efendim baska sayfa istemiyorum artık, 

Aramakta istemiyorum, beklemek de, 

Yaşlı bir çınarın gölgesine saklanmak istiyorum, kimse bulmasın beni artık, 

Sen zaten gelmeyeceksin palyaço, seni hala seviyorum evet ama biliyorum, 

Bilmek kazası olmayan bir kılıç gibi omce beni kesiyor, 

Hayallere sarıldığım zamanların uzağındayım artık, 

Sözlerin bıçak gibi delip geçiyor, 

Evet, biliyorum bu yağmurlardan sadece ben sorumlu değilim, 


Kurduğum hayallerin yıkılışını izliyorum, 

Bir çift kelime yetiyor yıkılmasına, 

Hayır, palyaço o kelimeler olsa çiçekler kurumazdı, 

Papatya fallarına soruyorum gelecekten haberleri, 

Evet, efendim biz en zor yolu seçtik, 

Bir an yetiyor bütün zorluklarla yüzleşmeme,

Palyaço zaman makinemi bitirdin mi? Onu bir kere daha görmek istiyorum, 

Kadehimi doldurun lütfen, unutmak istemiyorum, 

Keşke gelse ve çay istese benden, 

Kendimi önemsemiyorum artık, dikkat etmiyorum, 

Önemli olan hiçbir şey kalmadı o gittiginden beri,


Yine uzun bir şiir olacağız efendim, onun gölgesi bile geçmeyecek, 

Olsun varmış gibi yaparız bizde, mutluymuşuz gibi yaparız, 

Efendim kimseyi onun gibi sevemem ben, yalan söylememi beklemeyin, 

Ben yalanları hep kendime söyledim doğru, 

İnandım onun olduğu zamanlara, geleceğine, 

Belki bir gün, artık beklemek istemiyorum, 

O kadar güzel gülüyor ki bana ben herşeyi unutuyorum, 

Palyaço hadi gidelim buradan, onun kokusunun olduğu bir yere gidelim, 

Evet o gelene kadar siir yazacağım ve yine çok fena yakacağım canımı... 

0/Post a Comment/Comments