Şiirler bitene kadar - şiir

 


Hiç bir şey değişmiyor,

Değişiyormuş gibi yapıyor ama ise yaramıyor,

Efendim kaç yıl oldu görüşmeyelim, kac hançer daha saplandı yüreğinize,

Ben artık saymayı bıraktım,

sayılar kayıplarımın büyüklüğünü anlatmaya yetmiyor artık,

Bu sokakta bitmiştim ben, evet ben cok kere..

Bazı cumlelerin tamamlanması gerekiyor, bırak yarım kalsın,

Biz gibi yarım kalsın her şey,

Sus palyaço, sakın bana öyle bakma, canımı çok fena yakacağım, 


Karanlığın içine bakarken ışığı unutuyor insan, 

Buzulların içinde yaşarken çiçekleri de unutuyor, 

Haklısın palyaço ben sevilmeyi hiç öğrenemedim, 

Mutlu musun şimdi? Gözlerimde fırtınalar var görüyor musun? 

Efendim, kadehleri doldurun bu gece hiç bitmeyecek gibi, 

Ben kaybettim simdi yolumu, nereye gitsem başa dönüyorum, 

Biraz daha eksiliyorum her şiirin bitiminde, 

Sus palyaço, bana olasılıklardan bahsetme sakın! 


Kendimi kandırdığım günler geliyor aklıma, 

Aşk sandığım yalanlar, dost bildiğim hançerler var, 

Kurtulamıyorum kendimden, neden bu kadar ısrarcıyım ben, 

Kabullen artık, bir mezar kaz buzullarda, ort ustunr yalnızlığı, 

Acılar geçmiyor palyaço, yokluğu bir acı, gelmemesi bir acı, 

Hele kavuşamamak var iste o en beteri, 

Yine yarım bir şiir dökülüyor kalemimden, 

Yarım bile olmadığımı söylemek ne işine yarıyor palyaço, 


Haklısınız efendim böyle olursam gelmez o, öyle olsam da gelmez, 

Başka hayaller kuralım mesela, giyotinlerle dost olalım, 

Efendim onun bir kelimesi bütün umutlarımı yok ediyor, 

Ben artık mış gibi yapmak istemiyorum, varmış-yokmuş-sevmiş-gitmiş-bitmiş, 

Kartları yırtıp at palyaço, zarları da, olasılıkları da, 

Şiirler bir işe yaramıyor, kelimeler yüreğime saplanıyor, 

Efendim yalnızlık bütün evreni kapladı şimdi, 

Hayır, palyaço beni öldürmesin istemesin şiirler bitene kadar, 

Biliyorum şiirlerin bitmeyeceğini, olasılıkların canı cehenneme... 










0/Post a Comment/Comments