Sor beni - şiir

 


Yalnızlık mevsimi, günlerden Perşembe,

Zaman senden önce, bir gece vakti, 

Yıldızlar dökülüyor gözlerinden,

Ben sırılsıklam, hava kapalı sana giden tüm yollar gibi,

Çıkışı yok çukurların, sensizlikdunyanin merkezinden sıcak,

Çığlıklarım satırlarda birikiyor,

Gel şimdi,


Akrep ve yelkovan düşman birbirine,

Tüm saatleri zamanla birlikte fırlatıp attım,

Senden önce hayatımı anlatan bir çift kelime,

Senden sonra asla göremediğim bir rüya,

Bir hayalin peşinde geçiyor yaşam, ben gölgede kalırken,

Hangi şehirde, hangi sokağa düşüyor gölgen bilmiyorum,

Mesafeler ne kadar saçma şimdi, 


Yazdığım kaçıncı şiir, yazdığım kaçıncı satır, 

Sen gelmiyorsun, gelseydin başka olurdum, 

Yağmurlar durur, mor bir mutluluk kapladı etrafı, 

Ben sensiz nefes almak istemiyorum, 

İnanmıyorsan palyaçoya sor beni, 

İnanmıyorsan martılara sor, ağaçlara sor, 

Koca bir çınara sor, beni bana sorma ama, 

Beni şiirlere sor, 

Beklediğim günlerin şahidi gölgeme sor, 


Bitmesini istemediğim hayaller var,

Sen bir yerlerde, başka bir şarkıdasın belki, 

Belki bir kabusun içinde uyanmayı bekliyorsun, 

Aramızda yollar var, çıkmazlar var, şehirler var, 

Gözlerinden beste yapıyor eski bir kemancı, 

Bir şarkı çalıyor sensizliğe dair, dinlemek istemiyorum, 

Bırak hepsini, bırak yaşadıklarını, bırak geceleri, 

Sor beni ağlayan bulutlara, 


Seni aradığım şarkılara, 

Hayatımdaki boşluklara, 

Bir çocuğun gülümsemesine , 

Yürüdüğüm kaldırımlara, soğuk duvalara, 

Adını kazıdığım yüreğime sor, 

Bir şiir bitmeden gel yanıma, 

Ben bilmeyi bile bilmiyorum sensiz, 

Söylesene bu kaçıncı şiir, kaçıncı sensizlik

 



0/Post a Comment/Comments