Duvardaki kesikler -şiir

 


Yeniden doğuyor güneş her gülümsediğin zaman,

Aramızdaki mesafelerden anlıyorum mevsimleri,

Elimi her tuttuğun zaman bahar geliyor,

Sana sarıldığım zaman yaz mesela,

Yangınlar büyüyor etrafımızda,

Güneşin doğması gülümsemenle alakalı,

Sensizlik hep gece, sense yıldızlar için bir sebep,

Hadi bir dilek tut yıldız kayıyor, isimlerimizi yanyana yazıldığı bir satır yazalım şimdi,


Adınla başlıyor bütün şiirlerim, kelimelerim bile sana ulaşmak istiyor,

Kaç şiirimin sensizlikte küle döndüğünü umursama,

Varlığın çiçeklerin açması için en büyük sebep,

Adını sayıklıyorum şiirler boyunca,

Gece olduğunda hayaline sarılıyorum,

Yoksa hep soğuk, hep yağışlı, hep buzul buralar,

Sensiz her cümle bir intihar provası,

Şiirler asılıyor darağacında, sensizlik ağlıyor yokluğunda,

Hadi bir resim yap, yanyana çiz gölgelerimizi,


İhtimalsizliği siliyorum sözlüklerden,

Kırılan hayallerimi yenileri ile değiştirdim,

Beklemekle olmuyormuş, 

Aşka dair bütün satırlar yetmiyormuş anlatmaya,

Geçmişi, geleceği falan bıraktım ben şimdi,

Adını kazıdım sensiz zamanlarıma, yeniden inşa ettim hatıralarımı

Sana yazdıklarım arasından seçtim hayatımın özetini,

Topladım, çıkardım, böldüm, sen çıkana kadar sordum fallara,

Hadi bir şiir yazalım öncekilere benzemeyen, sadece gözlerini anlatan,


Yeni kelimeler bulup, sevgiden yeni bir dil yaratıyorum,

Öyle bakma bana, unutuyorum konuşmayı,

Lal oluyorum, içimde birikiyor söylemediklerim,

Bir gün geleceksin biliyorum, bir gün güleceksin,

Beklemek değil mesele, beklemek şiirle dolu, 

Sen kelimelerin yazılma nedeni,

Aşka çıkıyor bütün yollar, dön bir etrafına bak,

Sevgiyle iyileşecek bütün yaralarımız,

Hadi bir roman yazalım, gözlerinle başlasın, her cümlemin son dudağı yüreğin olsun,

Yoksa sensizliğe bir şiir daha yazar, bir kesik daha atarım sensiz gecen günlerin hatırına..


0/Post a Comment/Comments