Çukur 26 - şiir

 


Ne de güzel uzaklaşıyorsun benden,

Bastığın her yer alevler içinde,

Bense hafızama kazıyorum gözlerini,

Gülümsemenden şiirler yazıyorum,

Sen uzaklaşıyorsun, yıldırımlar düşüyor,

Yağmur yağıyor gözlerimden, 

Şiirler boyunca dökülüyorum,

Okumaktan korktuğum bir romanın sonu gibi,

Ben yürüdüğün yollara hayran kalıyorum,

Beni boş ver, bir kürek daha atıyorum çukuruma,


...


Deli gibi yağmur yağıyor, sırılsıklam kalıyorum göz yaşlarında,

Avuçlarımda parçalıyor hayallerim,

Gittiğin yolların dönüşü yok biliyorum,

Kır, dök bana dair ne varsa, sök al şimdi sensiz atan yüreğimi,

Mutluluk yasaktı kural kitabında,

Bense geç kalmıştım,

Mutluluk masalları avuçlarında parçalanıyor,

Şiirlerim ölüyor şimdi, bir kürek daha atıyorum yalnızlığıma,


...


Kırıyorum bütün kelimeleri, iyi niyetim kurşunların hedef tahtası,

Cümleler boyu yanıyorum, ben hep kanıyorum gülüşüne,

Nasıl olduğumu sorma bana, yalan söylemek istemiyorum,

Dokunsan parcalanacağım, sen gidiyorsun uzaklara,

Onlar ne kadar şanslı olduğunu bilmiyor,

Ben kayboluyorum sensizlikte,

Sil şimdi geçmişimi, yazdıklarımı, bana dair ne varsa,

Ellerini yıka güzelce, gülümsemeni de atıyorum çukuruma,


...


Geçmiş anlardan ibaret, sensiz anlar umutlarımın katili,

Sensizlik en büyük dostum, aşk unutulmuş bir masal şimdi,

Ben çok geç kaldım her şeye, durduramadı zamanı,

Sök al şimdi yüreğimi, yak geride ne kaldıysa,

Bir şiir daha yazılsın gözlerinin hayaline,

Nasıl olduğumu sorma bana, yalan söylemek istemiyorum,

Hayallerim sular altında, umutlarım nefes almayı unutmuş,

Ne güzel öldürüyorsun beni, can yangınını anlatmaya yetmiyor kelimeler,

En çok bir gün dönersen beni bulamamandan korkuyorum...








0/Post a Comment/Comments