Çukur 22 - şiir

 


Şimdi neredesin? Sesimi duyuyor musun?

Yüreğimdeki boşluk dolmak bilmiyor,

Sana ulaşmak için kilometrelerce yürüyorum,

Ne yollar bitiyor, ne de sen geliyorsun,

Bir kere gülümsesen, bir kere tutsam ellerini düzelirdi,

Bir şiirin sonunda sarılsaydık, 

Biraz dur lütfen, depremler oluyor yüreğimde,

Karaya vuruyoruz sensizlikte, ne kadar parçam kaldıysa bekliyor işte,


...


Ne kadar istesem de yapamıyorum,

Kötü bir cadı çiviledi beni geçmişime,

Battıkça batıyorum, derinlerine sürükleniyorum yalnızlığın,

Üzgünüm demek yetmez ama üzgünüm,

Bekleme dedim sana, mutlu sonlara inanmıyorum artık,

Öyle bir bakıyorsun ki bana, unutuyorum her şeyi,

Bekleme beni artık, git diyorum dinlemiyorsun,

Yıkılıyor hayallerim, ben enkaz altında,

Ne olur bırakma beni burada, 


...


Ne güzel bakıyorsun bana, kendimi buluyorum sessizliğinde,

Ne kadar cümle birikti soluk borumuzda,

Hatıraları biriktiriyorum sana dair,

Sensizlik bırakmıyor peşimi, düşlerimde cinayetler işleniyor,

Öfkem sensiz geçen zamanlara, sök şimdi yüreğimi kurtar beni,

Gülümsemeni tekrar görebilmek için katlanıyorum bu hayata,

Gel tut ellerimden, bir şans yaratalım aşka dair,


...


Ne olur bekleme beni, kurtar kendini,

Yanında olsam, tutsam ellerinden bırakmasam,

Hayallerim soykırıma uğruyor,

Ben kayboldum bulamıyorum çıkışı,

Korkuyorum, ne olur anla beni,

Ne olur gitme benden, dinleme beni,

Gün geceye dönmeden tanışsaydık keşke,

Üstüm başım yara içinde, hayallerim toprak altında,

Sende git benden, ben alıştım karanlığa,


...


Bana git deme lütfen, yapamam,

Seni aradığım sokaklar boyunca şiirlerle döşedim yürüdüğüm yolları,

Neden sessizlik canımı bu kadar yakıyor?

Buzulların arasında yanıyorum aşkın ateşinde,

Sensizlik canımı alıyor yavaşça görmüyor musun?

Mutluluğa tek başına çıkılmıyor, sensiz her cümle eksik kalıyor,

Bana git deme lütfen, gitmek ölmekle eşdeğer,

Bütün yollar sana çıkıyor, aşk bizi bekliyor şimdi,

Bir kere daha buluşsun kelimelerimiz, sözcüklerimiz, dudaklarımız,

Ben yine aynı yerde, aynı zamanda bekleyeceğim seni...





0/Post a Comment/Comments