Çukur 21 - şiir

 


Bu sensizlik çok yorucu!

Dayanamıyorum artık, 

Yıkasım geliyor sensiz bu şehri,

Sözlerimde yaşlar birikiyor, satırlarım sırılsıklam,

Ben seninle geçen anlarda yaşıyorum,

Nasılsın sorma bana, iyiyim derim, beni yalancılıkla suçlarlar,

Eksik şiirler yazarım yokluğunda, Sen görmezsin,

Ah be sevgili zamanı gelmedi mi tamamlanmanın?


...


Belki de geç kaldık biz, belki çok erken geldik,

Gülümsemem kaybolmadan gelseydin keşke,

İlk seni tanısaydım, ilk kelimem olsaydı adın,

Unutamadığım anlarım var hatırladıkça gülümsüyorum,

Daha uzun sürseydi keşke, durmadan, yorulmadan, bıkmadan,

Cümleler yetmiyor anlatmaya, susuyorum,

Gözlerimden oku sözlerimi, korkuyorum, anla lütfen,


...


Gözlerine baktıkça şiirle doluyorum,

Cümlelerin zihnimin derinliklerinde dolaşıyor,

Geç diye bir şey yok, hala zaman var,

Seninle geçen zamanlarıı unutamıyorum sevgili,

Seninle geçen bir an daha büyük yaşamdan,

O kadar güzel gülümsüyorsun ki ben kayboluyorum sende,

Biz en doğru an tanıdık birbirimizi, ne geç kaldım ne sen erken geldin,

Bir hayali yaşıyorum, içinde sen, yüreğimde sen,


...


Seni tanımak bulmak gibi kendimi,

Keşke dursaydı zaman, herkes dursaydı, gitseydi,

Sadece biz kalsaydık geriye atsaydık kelimeleri,

Aradığım tüm cevaplar sende ve ben korkuyorum sorunlardan,

Hala bekliyor musun beni?

Hala seviyorum musun bana rağmen beni?

Artık tamamlayalım, yanımda kal, dinleme sözlerimi,

Ben sevmeyi bilmiyorum, öğret bana lütfen,


...


Ben seni çok uzun zamandır bekliyorum,

İlk kelimemden beri seviyorum seni,

Benim senden başka gidecek yerim yok sevgili,

Dur şimdi gözlerine bakmak ıstiyorum,

Dur biraz birleşsin yüreklerimiz,

Ben çok uzun zamandır tanıyorum, 

Dur biraz ezberlemek istiyorum gülümsemeni,

Bahar geliyor sevgili, çiçek açacak şiirlerim,

Gel şimdi yanıma, tut ellerimden, 

Güneş bizim için doğacak az kaldı...











0/Post a Comment/Comments