Çukur 20 - şiir

 


Bitmesin ıstiyorum seninle geçen zamanlar,

Geçmesin günler,dursun saatler,

Ellerin ellerimde,yüreğin yüreğimin yani başında,

Bir kelimenle binlerce şiir büyüyor içimde,

Kelimeler yağıyor bulutlardan, ben sırılsıklam kalıyorum,

Yağmur yağıyor, temizliyor karanlığı,

Ne de güzel bakıyorsun bana, yıldızlar kıskanıyor gözlerini,


...


Al korkularımı benden, ellerini bırakmak istemiyorum,

Bir yangın büyüyor içimde, seni düşündükçe mutlu oluyorum,

Sana gelmek ıstiyorum, gitmek istiyorum uzaklara,

Ne olur bırakma ellerimi, bu çukuru unutmak ıstiyorum,

Ne de güzel bakıyorsun bana, bakışlarımız hep buluşuyor,

Yüreğimde çiçekler büyüyor şimdi,

Bahar geliyor, ben geliyorum sana doğru,


...


Güzel günlere inanıyorum artık,

Bırakma ellerimi birleşsin artık kelimeler,

Aşalım tüm mesafeleri, tüm engelleri,

Biz olursak kazanırız yoksa her sokak çıkmaz bize,

En yüksek şiire çıkıp haykırmak istiyorum sevdiğimi,

Adı aşk bu yangının, her cümlem alevler içinde,

Seni beklediğim sokaklar şimdi cümbüş yeri,

Eski yazılarımı okuyorum, her yerde varsın,

Gözlerim doluyor mutluluktan, yaşlarım süzülüyor satışlarından aşağıya,

Ben seni göreceğim günler için yaşıyorum,


...


Bir hayal olmadığına inanmak ıstiyorum,

Koşmak ıstiyorum sana doğru, bacaklarımda prangalar var,

Ne olur öyle bakma bana, utanıyorum yaralarımdan,

Sadece sana inanmak istiyorum,

Engeller kalkacak, duvarlar yıkılacak elbet,

Bir olacak yüreklerimiz, biz olacağız bir gün doğumunda,

Bir pazar kahvaltısında bir dilek tutacağım bizim için,

Uzun uzun bakacağım gözlerine,

Ben yaşamayı seninle öğreniyorum,


...


Kelimeler yetmiyor anlatmaya, 

Gözlerinden öpüyorum seni, umutla doluyor içim,

Uzun zamandır bekliyorum, senin için saklıyorum en özel sözcükleri,

Bütün yazılarım senin, bu yürek senin için atıyor,

Bir adım kaldı, bir masal başlayacak 

Ve biz sevgili başrolleri olacağız aşkın,

Seni bekliyorum, biliyorum geleceksin, az kaldı,

Sensiz geçen zamanları umursamıyorum artık,

Seninle geçen bir an daha büyüktür ömrümden...

0/Post a Comment/Comments