Çukur 18 - şiir

 


Kalemim durmuyor elimde,

Kelimeler köşe bucak kaçıyor benden,

Gözlerini anlatan bir şiir yazmak istiyorum,

Sen en güzel hayalden bile daha güzel,

Beyaz sayfalar bile kirli kalıyor yanında,

Öyle bakma bana unutuyorum yazacaklarımı,

Alıp götürüyorsun beni uzaklara, 

Dönmek istemiyorum, kalmak istiyorum, 

Gel başka bir şiir yazalım seninle, adı aşk olsun


...


Kelimeler ne kadar da büyük şimdi,

Söyleyemediklerim nefes almama engel,

Bütün suçları adımda topluyorum,

Aynı çukura tekrar ve tekrar düşüyorum, 

Hayallerden bahsetme lütfen, kurmak istemiyorum, 

Biliyor musun sensiz ben kaybolurdum, 

Ne çıkışı bulabilirdim ne de görebilirdim ışığı, 

Beni tutan zincirler var, gelemiyorum yanına, 

Ben siyah, sense beyaz, ayrı dünyalar birlesir mi?


... 


Biliyor musun yetmiyor kelimeler, 

Aynı bizim gibi onlarda eksik hep, 

Geçmişi koy bir kenara, sayfayı çevir, 

Bana doğru bir adım at, ben evrenler aşarım senin için, 

Al gözlerimi, al yüreğimi benden, 

Kelimeler bile ayrı kalıyor sevgili, gel birleştirelim her şeyi, 

Yalnızlık unutulmuş bir masal olsun, 

Bahar geliyor, usutme yüreğini yoksa donar satırlarım, 

Yüreğimin içine bak orada adını göreceksin, 


... 


Cümlelerin çok büyük altında kalıyorum hayallerin, 

Kaybolmuşum şaşkınlıktan belki, 

Benim çıkışım sensin biliyor musun? 

Ne olur kurtar beni bu çukurdan, 

Ben hep derine doğru iniyorum, 

Ne olur öğret bana sevilmeyi öğret mesela, 

Ellerimi hiç bırakma, emin olmak istiyorum, 

Güzel günlere gidelim beraber, 

Kelimelerim nasır tutmuş, kalbim atacak mı tekrardan? 

Kabuslardan uyanmak istiyorum artık, 


... 


Al gözlerini kat yüreğime, 

Al sözlerini kat sözlerime, 

Şiirle dolduralım hayatımızı, çok olalım bir gece vakti, 

Hep yanında olmak istiyorum, sevmek istiyorum düşünmeden, 

Dudaklarında hafif bir tebessüm, ben bir daha aşık oluyorum sana, 

Bitmeyen bir şey bulalım adı aşk olsun, 

Neyimiz varsa birleşsin, bir olalım, çok olalım, 

Bu ayrılık çok fazla, buluşalım artık bir şiirin sonunda,

Anlarla değil yıllarla ölçülsün mutluluğumuz, 









0/Post a Comment/Comments