Çukur 16 - şiir

 


Hep seni arıyor gözlerim,

Rüyalar seni getirmiyorsa uyumak anlamsız,

Ben kayboluyorum, bir sonbahar yağmurunda silinip gideceğim,

Fırtınalar var, yağmurlar, hayır ağlamıyorum,

Sen korkardın şimşeklerden, kapatırdın gözlerini,

Duymamak için kapatırdım kulaklarını,

Yolları boşver, bırak kavuşmak masallarda kalsın,

İhtimalleri de bırak, bir kez gül sadece,

Sen gülümsediğin zaman aydınlanacak karanlık odam,


...


Ben nasıl güleceğimi bilmiyorum,

En yakınında bir yanım, bir yanım uzaklarda,

Ben kayboluyorum sensiz,

Ne olur anla beni ben kaçamıyorum, gidemiyorum,

Çok büyük cümleler kuruyorsun kaldırmıyor yüreğim,

Yaklaşma bana tırmalarım, çizerim bütün hayallerini,

Güzel bir düş görelim seninle, düşlerimiz karışsın birbirine,


...


Seni görürüm diye kapısından ayrılamıyorum rüya lordunun,

Bana öyle bakma, bir daha seviyorum,

Çok bile az kalıyor işte, anla beni kalbim sığmıyor bedenime,

Yaşamadıklarımızdan yapalım hayalleri,

Ah be güzel gözlüm, ne güzel bakıyorsun bana,

Bir şiir daha yazarım, yaşananlara, yaşanmaya, 

Cümlelerim eksik kalıyor sevginin yanında, 

Öyle bakma bana asacağım bütün kelimeleri,


... 


Bir gülümseme büyüyor içimde, sen geliyorsun aklıma, 

Unutur gibi oluyorum, gelir gibi sanki, 

İçimde şeytanlar var benim, tırmalarım, 

Bana öyle bakma ne olur, kavuşamamak canımı yakıyor, 

Engelleri aşamıyorum, çıkamıyorum bu karanlıktan, 

Aynı rüyayı görelim bu gece, aynı yağmurda ıslanalım, 

Ne olur bırakma beni, son umudum senin ellerinde, 

Söyleyemedim kelimeler canımı yakıyor, 


... 


Elini ne zaman tutsam ben yeniden doğuyorum,

Eski bir kafe, demli bir çay içiyoruz,

Gözlerimiz birbiri ile buluşuyor, ayrılmak istemiyor bakışlarımız,

Sessizce konuşuyoruz, kelimeler yetişemiyor hızımıza,

Ben geçmişi unutuyorum, ezberlerdiğim cümleleri bırakıyorum,

Biz birbirimizi çok uzun zamandır tanıyoruz,

Ah be sevgili seni üzen bu hayatı yıkmak istiyorum,

Her cümlem senin, gel öksüz cümlelerime sahip çık,

Ben duyuyorum seni, sadece gözlerime bak, şiir dökülüyor gözlerinden, boğulacağım 

0/Post a Comment/Comments