Çukur 15 - şiir

 


Hava yağışlı, yalnızlık kadar soğuk, 

Sensizlik elinde hançer taşıyor, kan yağıyor bulutlardan, 

Can çekişiyor son umutlar, 

Her yol sana çıkıyor ve her yol kırık, 

Siyah bir gece, gürültülü bir müzik, 

Kelimeler geçiyor içimden, şiirle doluyorum, 

Kalemimi çalıyorlar, bulutlara yazıyorum şiirleri, 

Neredesin şimdi? Hangi yalnızlıktan geçiyorsun? 


... 


Ben neredeyim bilmiyorum, 

Dört duvar, içimde çokça yalnızlık, 

Dipsiz bir çukur, kırık merdivenler, 

Ben renkleri unutalı çok oldu, 

Neredesin şimdi? Hangi yalnızlıkla dolduruyorsun damarlarını, 

Aramızda mesafeler var, evrenler saklanıyor satır aralarında, 

Gece benden yayılıyor hayata, kurtar kendini diyorum dinlemiyorsun, 

Beni duyuyorsun, hissediyorsun, biliyor musun kimse hissetmedi beni, 

Korkuyorum, yağmurda ıslanan yavru bir kedi misali, 

Bana umudu anlat hatırlamak istiyorum


.... 


Umut gözlerini görmekti, 

Bir daha seni göreceğini düşünmekti umut, 

Renkleri öldürdüler, kırdılar kelimelerimi, hayallerimi çaldılar, 

Karanlık gökyüzünde bir yıldızsın, sensiz kör olurum, bulamam yolumu, 

Gel biraz hayal kuralım seninle, 

Deniz kenarı, mor bulutlar, ellerin ellerime değiyor, 

Geçmişini döküyorsun masaya, ellerinden tutuyorum çocukluğunun, 

Dudaklarından dökülen her kelime şiir oluyor, 

Uzunca bakıyorum gözlerine, bitmesin istiyorum, 


... 


Ben hayal kurmayı unuttum, kaybettim kendimi, 

Sözlerin ruhuma işliyor, yeşeriyor her yer, 

Ben tahammül edemiyorum çiçeklere, 

Tutar mısın ellerimden, gel yanıma, 

Ben güzel günlere inanmıyorum artık, ne olur inandır beni, 

Sensizlik çok zor, kayboluyorum, bulamıyorum kendimi, 

Bütün hatalarım, yanlışlarım, bütün düşmelerim hep sensizliğin suçu, 

Ne olur vaz geçme benden, ben yok olurum sensizlikte,

Belki ben çok geç kaldım sana! 


...


Şiirler yazıyorum seni anlatabilmek için, biliyor musun kelimeler çaresiz kalıyor, 

Gözlerin geliyor aklıma hepsi kaçıyor ellerimden, 

Sadece bir adım at, kelimeler dökülsün dudaklarından, 

Birleştirelim yalnızlıklarımızı, çok olalım,  

Aşk kazansın mesela bu hikayede, 

Tut ellerimden düşeceğim yoksa, 

Biz kazanalım artık, biz olalım, ne de güzel yakışıyor isimlerimiz birbirine, 

Seninle geçen bir an daha güzel sensiz bir ömürden, 

0/Post a Comment/Comments