Çukur 14

 


Hava çok karanlık, ortalık toz duman,

Bir fırtınanın içindeyim, şehir paramparça,

Yıkılmış bütün sokaklar, yollar uçurumlara gebe,

Zaman çıkmaz bir sokak hep sana dönüyorum,

Ne kadar çabalasam da ulaşamıyorum,

Git diyor bana kabuslarımdan bir ses,

Ben senden başka gidilecek yer bilmiyorum,

Hayalin karşımda oturuyor, sen uzaklarda,

Ne de güzel öldürüyorsun beni sensizlikte, şiir akıyor damarlarımda,


...


Ben neredeyim bilmiyorum,

Battıkça batıyorum işte, geçmiş geçmiyor,

Ben gidemiyorum, gelemiyorum,

Prangalar var yüreğimde, açamıyorum kilitleri,

Ben hep aynı yerde, tutsak,

Çıkamıyorum bu çukurdan, tutunmak istiyorum kayıyor ellerim,

Bana öyle bakma ne olur canım yanıyor,

Geçmiyor! Bitmiyor! Susmuyor içimdeki sesler,

Karmakarığım işte, yanyana gelmiyor isimlerimiz,


... 


Bana öyle bakma bir daha seviyorum,

Bir kulaç daha atıyorum sensizlik denizinde,

Boyumu aşıyor bu yalnızlık, 

Sana uzanan yollar çok zor,

Bir adım uzağındayım senin, sadece bir adım at,

Sonrası bahar, sonrası güzellik,

Biliyorum, bilmek canımı yakıyor, 

Sensizlik bir cehennem bense sonsuza kadar mahkum, 

Sensizlik hep kazanıyor, bense hep kaybeden, 

Yeniden yazalım, geçmişi geleceği, yüreğimin kemikleri kırılıyor, 


... 


Söyleme lütfen, canım acıyor, 

Biliyorum seni, tanıyorum, anla lütfen ben yapamıyorum, 

Ben battıkça batıyorum, çıkmışım kalmadı artık, 

Ben karanlığım, gelme benim yanıma, 

Burası acı, burası gözyaşı, bekleme lütfen beni, suçlu hissediyorum, 

Bana güzelliklerden bahsetme, ulaşamamak canımı yakıyor, 

Ben hep kaybediyorum, inanmıyorum artık, 

Bana öyle bakma lütfen, yanına gelememek bitiriyor, 

Ne olur bırakma beni, ben sensiz kaybolurum,


...


Bense bir şiir yazıyorum umut niyetine, 

Kelimeler yetmiyor seni anlatmaya, 

Gözlerine benzetmeler bulmak güç, 

Gülüşün güneşi kıskandırıyor, 

Gözyaşın düşüyor tenime, seni üzen hayatı yıkmak istiyorum, 

Benim senden başka gidecek yerim yok, 

Gelme deme bana, başka bir yol bilmiyorum, 

Sen kelimelerden bile güzel, 

Bakma öyle bana bir kere daha aşık oluyorum, 

Sadece inan kendine, gerisi gelir, bir olur sokaklar, 

Gel artık, bırak her şeyi, ben sensizlikte şiir yazmak istemiyorum 



0/Post a Comment/Comments