Çukur 13 - şiir

 


Uzaklara bakıyorum, gölgeni arıyorum ıssız sokaklarda,

Bu sensizlik ağır geliyor, taşıyamıyorum,

Yıllar geçiyor bekleyerek, ömür geçiyor, sen gelmiyorsun,

Özlemek bile eksik kalıyor, anlatamıyorum, 

Yüzümün durgunluğu bu yüzden, yüreğimdeki fırtınalar bu yüzden, 

Yine aynı yerdeyim, soğuk bir kahve, bir tutam yalnızlık üstünde, 

Umutlarım teker teker ölüyor yokluğunda, 

Saat kaç şimdi? Kaç şiir daha yazacağım bu sensizlikte,


...


Bekleme artık beni, git, kaç şimdi, 

Yollarım kapalı, hayallerim sular altında, 

Acıların hepsini sırtıma yükledim, yürümek istemiyorum, 

Ben hissetmeyi unutalı çok oldu, 

Acıları aşk sanıyorum artık, 

İnsan nasıl mutlu olabilir ki, battıkça batıyorum,

Son çıkışı geçeli çok oldu, ben hep kaybettim, 

Zamanı takip etmiyorum artık, her gün bir diğerinin aynısı, 

Sende git benden, zifiri bir siyahım, neden sevdin beni? 


... 


Bana git deme, yapamam, isteme bunu benden, 

Sensizlikte heryer aynı, bütün sokaklar çıkmaz, bütün yollar yıkık, 

Ben bıraktım her şeyi, attım tüm yalanları, Bi sen kaldın geriye, 

Sadece seni özlediğimi biliyorum, tek bir gül büyüyor içimde, 

Gelirsin diye bütün umutlarım, 

Belki de çok geç oldu, belki geç tanıştık,

Ben zaten hep geç kaldım yaşamaya,

Seni neden sevdiğimi sorma bana, içindeki o çocuğu sevdim ben,  ben sende kendimi buldum,


...


Seni düşündüğüm zaman gülümsüyorum,

Konuşamıyorum ama, sessizliğimi dinle benim,

Çok şey var anlatacak, söyleyemiyorum,

Gitmemen şaşırtıyor beni, korkutuyor, 

Bütün soruların cevapları sende saklı ve ben seni dinlemiyorum, 

Ben neyi bildiğimi unuttum, ben kendimi unuttum, 

Beni bulabilir misin? Kayboldum bu sensizlikte, 

İçimdeki çocuğu terk ettim ben, kaybettim, 

Ne olur duy benim çığlıklarımı, başka kimsem yok, ne olur gitme benden, 


... 


Sen gülümsediğin zamanlar çok güzel oluyor hayat, 

Ben gözlerini görmeden yaşamak istemiyorum, 

Seni duyuyorum, yaralarını görüyorum, yardım edemiyorum, 

Duvarlar örüyorsun, kaleler inşa ediyorsun,

Her kapı en az iki kere kilitli, duvarlar çok yüksek, 

Seni görüyorum, seni hissediyorum, ne olur al beni yanına, 

Beraber yeneriz bütün kötülükleri, inan sadece, 

Duy beni, duy kendini, gel gidelim şimdi buradan, aşka geç kalmayalım... 


0/Post a Comment/Comments