Çukur 12 - şiir

 



Yüzümde bir gülümseme, içimde büyüyen bir umut,

Yüreğimde çiçekler açıyor, geleceksin biliyorum,

Çeki düzen vermem lazım buraya, çiçekler ekmeliyim yürüyeceğin yollara,

Gelsen mesela, bir daha hiç gitmesen,

Bir tek kelimenle güzelleşiyor hayat,

Ellerimi tutsan mesela, herşey güzel olur,

Yanlızlığı gömsek geçmişe, birleştirsek yüreklerimizi,

Hissediyorum seni, biliyorum geleceksin bu yüzden içimdeki çocuk heyecanı,


...


Unutmak istiyorum geçmişi, düşünmek istemiyorum,

Kendimi bırakmak istiyorum artık,

İçimde büyüyorsun, korkutuyor beni, 

Beni beklediğini biliyorum, hissediyorum, 

Gücüm yetmiyor karanlığı uzaklaştırmaya, 

Yanında olmak istiyorum, korkuyorum, 

Ne olur anla beni, kurtulamıyorum bu çıkmazdan, 

Beni duymanı istiyorum, anlamanı istiyorum, 

Yok göster istiyorum bana, ben kaybolacagım yoksa, 


... 


Gel kurtulalım bu karanlıktan, 

Yeterince acı çekmedik mi? Bu karanlık çok fazla, 

Seni duyuyorum, hissediyorum, biliyorum söylemediklerini, 

Sayfalarca yazıyorum seni, hep eksik kalıyorsun, öyle seviyorum ki seni anlatamıyorum, 

Bilmek dayanmamı sağlıyor, güç veriyor bana, 

Biz olursak kurtuluruz yoksa hep eksik kalırız, 

Sen yoksan ben yokum artık, tamamlanalım, 


... 


Ne olur yardım et, ellerimi tut ve bırakma, 

Düşerim ben, yok olurum, bırakma beni, 

Koru beni kendimden sana güvenmek istiyorum, 

Konuşmak istemiyorum, kelimeler büyük geliyor yüreğime, 

Sevmek istiyorum seni, sarılmak istiyorum yapamıyorum, 

Engeller var, onları aşamıyorum, 

Sana uzanan yollar çok zor, bu bayır çok dik çıkamıyorum, 

Ne olur koru beni kendimden, 


... 


Aklıma sen geldikçe şiirle doluyorum ben, 

Hece hece seviyorum seni, 

Süslediğin rüyalarımdan uyanmak istemiyorum, 

Ellerini asla bırakmam senin, hep yanında kalacağım, 

Engelleri asarız beraber, yeşilliklerin içinde yaşarız, 

Yürüdüğümüz yollar mutluluğun içinden geçecek, 

Aşk adını alacak bu yolculuk, 

Ne olur son bulsun bu sensizlik, 

Kurtar beni, kurtar kendini, kurtar bizi... 


0/Post a Comment/Comments