Yangın - hikaye

 


Bir yangın var içimde merkezinde sen. Ne varsa kül oluyor, ben yok oluyorum bir anda. Alevler gökyüzünü kaplıyor, gözlerinin içine bakıyorum. Geçmiş, gelecek bir anda kayboluyor. Ellerini tutuğum zaman cennete dokunuyorum sanki.


Bütün bir şehir yanıyor dudaklarım dudaklarına değdiği zaman. Alevler gökyüzünü kaplıyor o anda. Ben kül oluyorum, geçmiş, gelecek ne varsa artık. Bir an kadar sürüyor dudaklarımızın buluşması. Bir anı ben sonsuz yapmak istiyorum. Kalplerimiz yanıyor o an, bedenlerimiz yanıyor  yanıyoruz alevlerin içinde. 


Sadece bir an kadar sürüyor bu yangın. Bense sonsuz olmasını istiyorum onun. Alevler şehri kaplıyor ben yanıyorum. Aşk diyorlar buna, ben başka bir kelime arıyorum duygularımı anlatabilmek için. 


Sanki yaşam onun bedeninden benim bedenime doğru akıyor. O cennete açılan bir kapı ve ben o kapıdan geçemiyorum. Hiçbir yangın onun kadar keyif vermedi bana. Sonsuza kadar yanmak istiyorum. Gözlerini kapatıyor ve hafifçe aralıyor dudaklarını. O kadar güçlü bir çekim oluyor ki bütün bir evrenin birleseceğini düşünüyorum.  


Dudaklarımız birleştiği an yüreklerimiz bir oluyor. Teninin güzel kokusunu çekiyorum içime. Bütün bir şehir alevler içinde kalıyor, kül oluyorum. Sadece bir an sürüyor her şey ve ben o anın devam etmesi için kendimden vaz geçiyorum.


Bir an bütün yaşamından daha büyük oluyor. Sadece bir anın içine bütün hayallerimi koyuyorum, bütün bekleyislerimi, neyim var neyim yoksa atıyorum içine ve alevler içinde kalıyor hepsi. Buna aşk adını veriyorlar Mecnun'un bir an görmek için çölleri aşması gibi bir an için ben hayatı aşıyorum.


İnsanın kendisini bulması gibi, kaybolduğu yerden geri dönmesi gibi Sadece bir anda birleşiyor yürekler. Yıldırımlar düşüyor şehrim üzerine, bütün şehir alevler içinde. Geçmişimde ne var ne yoksa yanıyor. Alevler içinde kalıyorum, o ateş hiç sönmüyor büyüdükçe büyüyor. Geleceğimi de içine alıyor, Sadece bir an, Sadece bir anlığına çıkıyorum ben bulutların üzerine. 


Bir an daha fazla sürmesi için ben vaz geçerdim kendimden. Ben silip atardım her şeyi ama sadece bir an ve yüreğimde derin bir yara kalıyor geriye. Bir anlığına cennete misafir oluyorum sonrası cehennem. Alevler her yerde ve dudakların çok uzakta şimdi, yüreğim seni arıyor. Sensiz geçen zamanlara senin adını kazıyorum. 

0/Post a Comment/Comments