Çukur 7 - şiir

 


Göz gözü görmüyor, 

Aradığım her şey benden çok uzakta, 

Beklemek aşkım öteki adı oluyor, 

Yalan tüm kelimeler, senin olmadığın her satırı atıyorum karanlığa, 

Ne güzel hayallerim vardı seninle, 

Küçük bir ev, bahçede çiçekler, kelebekler etrafında dönüyor, 

Uyanıyorum, uyanmak istemiyorum, 

Neden bu kadar uzaktasın? Neden yokluğun hançer gibi saplanıyor yüreğime? 

Seni getirmeyen cevaplar anlamsız artık. 


... 


Burası karanlık ve ben karanlıktan korkarım,

Tüm yollar yıkıldı, yaktım tüm beklentileri, 

Gel istiyorum, duvarlar çok yüksek aşamıyorum, 

Gerçek ve rüya aynı yalnızlıkta, aynı ben aynı çukurda, 

Hayallerim daha kurmadan yıkılıyor, göremiyorum artık, karanlık her yer, 

İnanmak istiyor ama yapamıyorum, 

Mesafeler çok anlamsız, bana uzanan yollar hep kapalı, 

Nedenlerin önemi yok ben beklemeyi bıraktım, 


... 


Sen sırtını dönüyorsun güneşe, umutlar yeşermiyor, 

Gökyüzüne bak, çık artık o karanlıktan, 

Ben seni bekliyorum, tut şimdi elimi, 

Güzel günlere gidelim, şiirler bizi anlatsın, 

Sensiz her hayal yıkılmaya mahkum, 

Canımı acıtıyor bu sensizlik, kelimeler saplanıyor yüreğime, 

İzin ver kurtarayım seni, şehirler inşa edeyim kelimelerden, 

Bir hayat bekliyor bizi, aşk bekliyor, 

Mutlu bitmeli bu masal yoksa hep eksik kalacağız, 


... 


Umut kalmadı artık, yıkıldım ben, 

Ayağa kalkamıyorum, toprak soğuk, mutsuzluk bırakmıyor paçamı, 

Gökyüzü karanlık, sebebi benim bu yalnızlığın, 

Yanlış duraklarda kaybettim inancımı, 

Neden bekliyorsun beni? Hayatına devam et bensiz, 

Tutamam ellerini, korkuyorum kabuslardan, 

Ben yoruldum hayat yokuşunda, artık tırmanmak istemiyorum, 

Neden gitmiyorsun? Neden bu ısrarın? 


... 


Umut sen gülünce yeşeriyor, kuzeyi bulmak için gözlerine bakmam gerek, 

Tut ellerimden, beraber ayağa kalkalım, emeklemek yetmedi mi? 

Senden geriye kalanlara yalnızlık diyorum onun bile içinde sen varsın, 

Ben inanmayı bıraktım, sadece sen varsın, 

Kabusları yeneriz beraber, bir olalım ayrılıklara inat, yoksa çiçek açmayacak, 

Gel gidelim şimdi, at neyin varsa eskiden kalan, yeniden yaparız, 

Senden başka yerim yok gidecek anla artık, bin ömür daha beklerim ben, 

Beraber öğrenelim aşkı, yoksa köklerim derinlerine inecek yalnızlığın. 

0/Post a Comment/Comments