Çukur 6 - şiir

 


Çoktan seçmeli bir yalnızlık,

Günler, gece, gündüz, hep aynı yere çıkıyor,

Elimi uzattığım her çiçek kuruyor,

Ben kırmızı bir gül ararken, etrafım plastikle çevrildi,

Gerçeğe senin adını veriyorum, 

Şiirler yazıyorum seni bulmak için, 

Yollar, yıllar, şehirler hep yıkık, sokaklar hep çıkmaz, 

Ben düşüyorum, şiir dökülüyor gözlerinden,

Gel konuşalım seninle, acı bir kahve içelim, fallara bağlayalım umutları, 

Ellerimizin arasında duvarlar var, dokunamıyorum sana, 


... 


Her yol yalnızlığa çıkıyor şimdi, her seçimde uzaklaşıyorum kendimden, 

Dipsiz bir çukurun en derinine iniyorum, 

Çiçeklere inanmıyorum artık, yüreğim taşlaştı,

Bana öyle bakma, inanacağım sana, korkuyorum,

Ben inanmıyorum artık gerçeğe, inanmıyorum kendime, 

Fallar hep yalan söylüyor, ben hep aynı yalnızlıkta, 

Hava çok soğuk, kar yağıyor, hep üşür benim ellerim, 


... 


Yakıyorum hayallerimi sen üşüme diye, 

Sen mutlu ol diye vaz geçiyorum kendimden, 

Sen ağlıyorsun sel basıyor yüreğimi, 

Sen ve ben asla birleşmeyen iki kelime, biz sözlüklerde mülteci, 

Gel çıkalım karanlıktan, kurtaralım kendimizi, 

Ben ellerinden tutarım, yanında olurum her zaman, 

Biz olursak yıkılmayız, bir oluruz yarımlara inat, 

Her kart senin adını taşıyor, avuçlarımda parçalanıyor güzel günler, 

Bir kahve içelim seninle, temize çekelim geçmişi, 


... 


Ben buzullara hapsettim kendimi, kurtarılmak istemiyorum, 

Güzel sözler söyleme bana, ben ve güzel iki ayrı kelime, 

Kendimi sevmeden, seni nasıl severim söyle?

Bana öyle bakma, bir başka oluyorum, başka olursam bir başka düşerim, 

İnanmak istiyorum, olmuyor, yapamıyorum, 

Komik olmayan bir şaka hayat, aşk çok uzak bir masal, 

Dipsiz bir çukurdayım ben, gelme benim yanıma, kurtar kendini, 


... 


Buzullar ikimizin de etrafını sardı, 

Çıkışı biliyorum ama senden geçiyor, ya ikimizde çıkacağız ya da donacağız, 

Bir yazıldı kaderimiz, ayrı kalmak hayatta ihanet, 

Ben senin yerine de severim seni, gel bir olalım, 

Yetmedi mi ölü doğan şiirler, 

Sana bakıyorum, aradığım her şey sende, ulaşamadıklarımı biriktiriyorsun, 

Öyle gülme lütfen bir daha aşık oluyorum, 

Yakasım/yıkasım geliyor sensiz bir hayatı, 

Hala vakit varken bir kahve içelim seninle veya boşver bizden uzakta aşk adı verilsin yalnızlığımıza... 




0/Post a Comment/Comments