Çukur 5 - şiir

 


Ben alıştım karanlığa, adı yaşam oldu sensizliğin,

Zifiri bir gece, gökyüzünde bir yıldız adını taşıyor,

Şiirler yazıyorum, kelimeler yetmiyor anlatmaya,

Ayağa kalksana, bana doğru bir adım at,

Evrenleri aşarım senin için,

Sen yoksan, renkler yok, mutluluk yok, aşk yok

Sen yoksan ben yokum, şiirler boş, kelimeler anlamsız,

Ayağa kalk yeniden, ben hep yanında yürürüm senin,


...


Burası çok karanlık kendimi bile göremiyorum,

Çok gürültü var, durmadan bağırıyorlar, kendimi duyamıyorum,

Şiirler ulaşmıyor buraya, hissedemiyorum,

Kendimi tanımıyorum mısralarda,

Bana anlat bilmediklerimi, mutluluğu anlat, aşkı anlat, kedilerden bahset mesela,

Nasıl ayağa kalkılır bilmek istiyorum, nasıl devam ederim yaşamaya,

Kırılan hayallerim yüreğime batıyor, içimde bir fırtına,

Ben ayağa kalmayı unuttum, bütün bastonlar hep kırık,


...


Ah be sevdiğim ne de güzel gülüyorsun sen,

Güneş biz yanyana gelince açacak, karanlık yok olacak,

Dinleme onları, başkalarını, ötekileri, sadece beni duy,

Ben sadece seni seviyorum, bırak aşktan yapayım yolları,

Hissettiğini biliyorum, korkuyorsun biliyorum, 

Sensizlik korkutuyor beni, elimi tut yeter, 

Yaşam biz bir araya gelince başlayacak, 1 olacağız, yarımları bırakıp, 

Ben hep yanındayım senin, en yakın en uzağında,

Dayanacağın duvarın yoksa ben varım, düşene izin vermem asla, 


... 


Sözlerin beni büyülüyor ama kötü bir cadı var, zehirliyor,

Kimse anlamıyor beni, ben anlatamıyorum kendimi,

Bir yanımda buzul, bir yanımda alev,

Ben her şeyin arasında kaybolmuş, 

Bana aşkı anlat, hep yalan söylediler, inanmak istiyorum, 

Yanına gelemem \ gelmek istiyorum, elini tutamam \ ihtiyacım var, 

Ben kayboldum hayat yokuşunda, durmaksızın yuvarlanıyorum, 

Gelme \ gel yanıma, çığ altında kalacaksın, 


... 


Ah be sevdiğim ne de güzel bakıyorsun, 

Hissetmiyorum acıları, yokluğunu sevda sanıyorum, 

Ben duyuyorum seni, arıyorum durmadan, 

Aşk senin gözlerin gibi, şiirler gibi, aşk yanında olmak gibi, 

Aşk kollarında yaşamak / ölmek gibi, 

Ne güzel gülüyorsun sen, hiç kırılmamış, hiç sevilmemiş gibi, 

Seni bulmama izin ver, senin olsun yaşamım, 

Gel çıkalım artık bu karanlıktan, aşk olsun adı bu şiirin...


0/Post a Comment/Comments