Çukur 4 - şiir

 


Kelimelerden köprüler yapıyorum,

Sana ulaşan yolları arşınlıyorum,

Mesafeler yürümekle aşılmıyor,

Dışarıda deli bir yağmur, zifiri bir gece, şiirle doluyorum,

Beni duyuyor musun? Çığlıklarım evrende yankılanıyor,

Dualarım senin adınla başlıyor, sev diyor bana,

Sevmezsem yaşayamam, yapamam, sen olmadan ben olamam,


...


Ben yıktım köprüleri, duvarlar ördüm,

Bekledim, beklemek bile gitti benden,

Yollar yıkık, kırık sokaklar, gelme lütfen, kelimelerin kanıyor,

Öyle bakma bana, korkuyorum ben sevmekten,

Ben battıkça batıyorum, ellerimi tutarsan tenin kesilir,

Ben bilmiyorum sevgiyi de sevmeyi de,

Al kurtar beni kendimden, daha fazla dayanamıyorum,

Gözlerim kapalı, göremiyorum, bir rüya sunuyorsun bana,

Nefes almayı yaşamak sanıyorum,


...


Yollar bitmiyor, yıllar geçiyor sensiz,

Nice şiirler yazdım seni görebilmek için,

Ellerimi sana doğru uzatıyorum, tut şimdi,

Beraber çıkalım karanlıktan, güneş doğmak için bizi bekliyor,

Sen gelirsin diye çiçekler ektim yüreğime,

Al senin olsun kalbimi, özgürleşsin satırlarım,

Beraber öğreniriz bilmediğimiz ne varsa,

Ben aşk derim, gözlerin gelir aklıma,

Bu yolun sonu aydınlık, gel beraber gidelim,

Hayaller gerçek olur sen geldiğinde, 

Kurak şiirler yemyeşil olur, hece hece severim seni,


...


Yüreğim bir mayın tarlası, attığım her adımda fırtınalar doğuyor, 

Gemiler alabora, umutlar paramparça, ben enkaz altında, 

Ellerini tutamam, tutmak istiyorum, sevmek istiyorum, olmuyor, 

Bir zindan, bir pranga, çıkış yok, 

Nasıl oluyoruz eskisi gibi? Nasıl seviyorum tekrardan? 

Gözlerin umutla dolu, yüreğim ısınıyor, buzullar eriyor, 

Nedenleri bilmiyorum, cevaplar korkutuyor beni, 

Neden bekliyorsun gelmeyecek bir treni? Zaman çok geç şimdi,


...


İçimde bir iç savaş var, sensizlik kazanmasın, 

Yeniden yaparız kayıplarımızı, tuğla tuğla inşa ederiz hayalleri, 

Tüm yollar sana bağlanıyor, seni anlatmayan satırlara düşmanım, 

Eskiyi boşver, yeniden başlayalım, kelimeler yetmesin anlatmaya, 

Bütün aradıklarım gözlerinde saklı, bin daha seviyorum seni, 

Geçmişi bırak artık, yeniden başlayalım, 

Bir gün olacak ve bir gün bitmeyecek, aşk diye yazılacak tüm şiirler, 

Tut kelimelerimden şimdi, aşk bizi bekliyor, ben seni bekliyorum, 


0/Post a Comment/Comments