Çukur 2 - şiir

 


Çıkmaz bir sokaktayım, hangi yöne gitcem sana ulaşıyorum,

Bir adım, bir nefes eksik kalıyor, uzanamıyorum sana,

Ben kayboldum seni ararken,

Duy artık beni, sana ulaşan yollar yıkık, 

Ben sensiz yapamıyorum, sensizlik en büyük sınav, 

Ben hep düşüyorum çukura, çıkamıyorum, 

Bu karanlık, bu soğuk, bu acılar, ellerimi tutarsan son bulacak


...


Çıkışı yok çukurun, merdivenler yıkıldı, kalmak istiyorum,

Gün ışığı gözlerimi acıtıyor, hangi acı gözlerime daha yakışacak seçemiyorum,

Seni duyuyorum, hissediyorum, ulaşamıyorum, 

Çıkamıyorum bu çukurdan, bu bataklıktan, 

Derinlerine iniyorum karanlığın, adım adım, parça parca dökülüyorum mısralarda, 

Dikenlere dolu etrafım, canın yanacak, kırılacak kelimelerin, 

Gelme yanıma, ben sana gelemiyorum,


...


Şiirler yazıyorum sana ulaşır diye,

Ağıtlar yakıyorum her an, tut şimdi ellerimi,

Güneş yeniden doğacak, bitecek karanlık,

Çiçekler ekeceğim yürüdüğün yollara,

Bırak geçmişi, yaşamayanları, eksik kalanları,

Hayat yokuşunda yanında olurum, bırakmam seni, 

Ezberlediğin yalanları da bırak, biz gerçek olalım, 

Aşktan yazalım tüm şiirleri, 

Bir araya gelirsek çok oluruz, yoksa her an kayıp yazılır,


... 


Ben hissetmeyi unuttum, aşkı da sevgiyi de unuttum, 

Şiirler boşlukta sallanıyor şimdi değmiyor yüreğime, 

Ben kaybettim kendimi, bulamıyorum, 

Seni duyuyorum, inanmak istiyorum güneşli günlere, 

Yapamıyorum, gelemiyorum sana, 

Yıkık bir şehir şimdi yüreğim, ben enkaz altında kaldım, 

Ne olur inandır beni sevgiye, aşk hiç yakışmıyor sözlerime,


...


Senin için yazdım şiirleri, romanları,

Her kelimem yokluğunda doğdu seni bulma umudunu taşıdı,

Sana ulaşmayan her kelime saplanıyor yüreğime,

Sök al şimdi yüreğimi, boşuna atan bu kalbimi,

Biz seninle aynı acıların içinden geçiyoruz, 

Gel bir olalım, kovalım kötülüğü, 

Bir masal yazalım gözlerinle başlasın, 

Sen güldüğün zaman şiirler dökülsün bulutlardan, 

Adınla başlamayan cümlelere düşmanım şimdi, 

Gel artık yanıma, bitsin bu ızdırap, tut şimdi ellerimden 


0/Post a Comment/Comments