Çıkmaz sokak - şiir

 


Bir yol var önümde, gözlerim kapalı,

Adından ibaret bir şiir kalıyor geriye,

Seni anlatan cümleler kuruyorum,

Sen diyorum anlamını kaybediyor anlamlar, 

Buralar ıssız şimdi, her cümle sensizliği anlatıyor, 

Karanlık bir geceyi aydınlatıyorsun, 

Kurduğum her cümlenin gizli öznesi sen, 


Sensiz geçen günlerin isyanı içindeyim, 

Yaşam seni gördüğüm an başladı, 

Sensizlik kabus gibi çöküyor, 

Yıkılıyor herşey, 

Sokaklar, binalar, şehirler hep boş, 

Bir hayalin var üstünü örtüyor yokluğunun, 

Zaman beklemekle geçiyor, 

Saatler ilerlemiyor, sende takılıp kalıyorum, 

Her anım seni beklemekle geçiyor, 


Zaman akıp gidiyor, 

Bende aynı yerde, sensiz bir güne uyanıyorum, 

Kabus gibi hayat, 

Sevginden duvarlar örüyorum, 

Merdivenler yapıyorum sonu sana çıkan, 

Çiçekler eliyorum geleceğin sokaklara,

Gel diyorum artık gel, 

Ben hep kayboluyorum sensizlikte, 


Sensiz geçen hayatı yırtıp atıyorum, 

Sokakları boş yüreğimin, 

Gökyüzüne bakıyorum, şiir asıyorum yıldızlara, 

Gözlerin geliyor aklıma, durduruyorum zamanı, 

Ben sensiz yaşamak istemiyorum, 

Cümlelerin boynu bükük, kelimeler anlamsız, 

Şiirler hep yarım kalıyor yokluğunda, 

Ben hep kanıyorum yokluğunda, 

Gel güneşe doğması için bir sebep daha verelim, 





0/Post a Comment/Comments