Adı yalnızlık bu şiirin

 


Yüreğimde bir fırtına,

Umutlar sel altında, 

Kelimeler can çekişiyor,

Cümleler delik deşik,

Hayaller paramparça,

Mevsimlerden kış, günlerden yalnızlık,

Yeninin eskildigi bir yerdeyim,

Gemiler alabora, 

Soluk borumda takılı kelimeler, 

Cümlelerin boynu bükük, eski bir hayal mutluluk, 


Bir şiirin son cümlesindeyim, 

Hangi yolu seçsem hep yalnızlık, 

Çıkmaz bir sokak, 

Hayallerim hedefsiz kurşunlara kurban, 

Kan yağıyor bulutlardan, 

Son umutlarım kağıttan bir gemide, 

Yıldırımlar düşüyor, karanlık bile terk ediyor geceyi, 

Sarıldığım duvarlar yerle yeksan, 

Kırık bir kemancı, yıkık bir şarkı çalıyor, 



Beni boşver, kalbimi bıraktığım yerdeyim, 

Kaybolduğum sokaklar önemli değil, 

Düştüğüm çukurların çıkışı yok, 

Şiirler asıyorum rüzgarlara, 

Yağmur yağıyor, kalbim fırtınaların merkezi, 

Güvercinler soğuk bölgelere kaçıyor, 

Ben sensizliğe gölgemden çivili, 

Hiç geçmeyen bir yarasın bende, 

Bitmez diyorum, çıkışı yok bu sokakların, 

Ben kayboldum düşlerinde, 


Düşüyorum buzlarla kaplı bir şehirden, 

Hece hece dökülüyorum satirlardan aşağıya, 

Adı yalnızlık bu şiirin, 

Adı sensizlik bu hayatın, 

Sen gidiyorsun, saçların sırılsıklam, 

Göz bebeklerim sular altında, 

Şiirler yanıyor gidişinde, 

Şairler can veriyor gülümsemenle,

Bana emanet ediyorsun yalnızlığı, 

Elimde bir altı patlar sensiz kelimeleri kursuna diziyorum, 

Ben ses tellerime asıyorum sensizliği,

Sense gidiyorsun aşktan önceki son çıkıştan, 


0/Post a Comment/Comments