Kırık gemi şiir

 


Kırık bir kayığa biniyorum,

Aşk adında bir yolculuk,

Limanlar boş, şehirler boş,

Bomboş kalbimin odaları,

Hava karanlık, yıldızlar uzaklarda,

Okyanus soğuk, kelimeler sular altında,

Ben boğuluyorum sensizlikte,

Sesimi duyan kimse yok,


Yağmur yağıyor, yıldırımlar düşüyor kabuslarımda,

Seni bekliyorum, beklemek bile gidiyor,

Bir adın kalıyor geriye, bir de hayalin,

Şiir yağıyor geceler boyunca,

Kırık bir tekne, hayallerim sular altında,

Ben seni bekliyorum,

Beklemek bile utanıyor çaresizliğime,


Bir şiir yazıyorum, adınla başlayan,

Kırık bir kemancı eski bir şarkı çalıyor,

Yalnızlığı örttüm gecenin üzerine,

Bir hayal sakladım yüreğimin içinde,

Ben seni bekliyorum,

Yol uzun, belirsiz, acı dolu,

Kurtar beni kendimden,

Adın diyorum sonra yaşama nedenim benim,


Gece hayatı örtüyor, 

Yalnızlık bile gidiyor benden, 

Bir sen kalıyorsun geriye, 

Bir de şiir ve birkaç kayıp kelime, 

Kelimeler olmadan nasıl anlatır insan, 

Cümleler sensiz hep eksik, 

Öksüz şiirler besteliyorum adınla başlayan, 

Gel tut ellerimden, kurtar beni bu kabustan,

Veya göm şimdi beni gözlerine, 


0/Post a Comment/Comments