Şiirler ölüyor sensizlikte - şiir

 


Hava çok soğuk,

Cümlelerim donuyor,

Satırlar buz tutmuş,

Ben küçük bir ateş yakıyorum,

Sen üşüme diye yüreğimi atıyorum yangına,

Beni boş ver şimdi,

Aynı sayfanın, aynı boşluğundayım,

Seni bekliyorum,


Yıkıldı bu şehir, hayallerim paramparça,

Ben eksik bir gizli özneyim,

Unutulmuş bir bankta martıları seyrediyorum,

Hava karardı, yıldızlar kayıp,

Gözlerini göremiyorum, siyah tüm çiçekler,

Aynı şarkı çalıyor, sen başka bir diyarda, 

Bu şiir alevler içinde, buzulların arasında, 

Ben hala aynı zamanda,


Yalanlar gerçek elbisesi altında,

Ben bir çınarın gölgesinde unutuyorum kendimi, 

Gözlerim kapalı, kelimelerim susuyor, 

Adınla başlayan bir hayali asıyorum boynundan, 

Eski bir revolver, kırık bir kaman, eksik bir şarkı, 

Sensiz ben diyorum, köprüler yıkıldı, 

Parçaladım sensiz bir hayatı, 


Zaman dursun şimdi, 

Sensizlik çıkıyor fallarda,

Tutmayın beni şimdi, bir kelimem kalıyor geriye, 

Ben sadece bekliyorum, 

Gelmeni, kalmanı, gitmemeni,

Beni boş ver, değiştir şarkıyı, 

Ben sadece bekliyorum, 

Bitmesin, biterse olmaz, dayanamam, 

Tüm kelimeleri asarım boynundan, 

Sensiz cümleler canımı yakıyor, 

Şairlerin hazin sonuydu yalnızlık, 

Ve şiirler ölüyor sensizlikte, 

0/Post a Comment/Comments