Buluttaki şehir 54. Bölüm yeni roman

 


- Hadi biraz sessiz olalım adamda iki dakika dinlensin.

- Zaten ben sürekli konuştuğum için uyumasına bile fırsat vermiyorum onun Galdor.

- Amma alıngan çıktın sen Lucian. Kylana şu çocuğu bir ara terapiye alsana çocukluğunda bir sorun var herhalde. 

- şu işten bir çıkalım ben ona neyin iyi geleceğini biliyorum Galdor.

- Bana ne iyi gelecekmiş Kylana. Neyse gidip alalım.

- Çok konuşman içinde kopan fırtınaların bir dışa vurumu. Kendini dinlememek için sürekli konuşuyorsun. Aslında kendinden kaçıyorsun sen. Çözümü ise senin kendini kabullenenle alakalı. Geçmişinde büyük travmaların olmuş olabilir. Şu işten bir kurtulalım sana iyi bir terapist bulurum. 

- Manyak mısınız siz? Şaka yapmaya kalktım hemen gidip çocuğa psikolojik analiz yaptım. Terapi falan olmasın mümkünse hatta benden uzakta me yaparsanız yapın. 

- Merak etme Galdor ve teşekkür ederim beni bu kadar iyi tanıdığın için Kylana. Oysa daha yeni tanıdım seni. 

- İnsanların birbirini anlaması için tanımasına gerek yok Lucian sadece anlamak istemesi gerekir. Konuşuruz bir ara şu anda daha önemli işlerimiz var bizim.


Birkaç dakika sonra Galdor'un evine geldiler.  Lucian yanında oturan Naserious'u uyandırdı ve arabadan çıkıp Galdor'un evine doğru yürümeye başladılar. Binaya girdikten sonra merdivenleri çıkarken hepsi yorulduğunu hissediyordu.


Galdor evinin kapısını açıp içeriye girdikten sonra herkes kendini bir yere attı. Naserious doğrudan yatağa gitmek için izin istedi. Lucian ve Kylana ise koltuğa oturdu. Galdor ise bir süreliğine odasına geçmek istedi. Salonda oturan sadece Lucian ve Kylana kalmıştı.


- Garip olan ne biliyor musun hep hayatım çok sıradan diye şikayet ederdim ben ama şimdi bir an bile dinlenmek için vakit bulamıyorum.

- Hayat böyledir Lucian. Her şey bir anda olur genelde. Sen kendini akıntının akışına bırakırsın ama bir an sonra fırtınanın içinde kalırsın. Sonra bir bakarsın fırtına bitmiş, güneş açmış, sen karaya vurmuşsun. Sonra toplarsın kendini.

- İste aynı benim hayatım Kylana. Peki ya fırtına hiç bitmezse ne olur ne yapmam gerekir benim?

- Fırtına bitiyorsa yolunu değiştirebilirsin. Hayatının ipleri senin elinde. İlla ki azgın dalgalarla yüzleşme ne gerek yok başka bir yerde daha sakin sular vardır ama sen zoru başarmak istiyorsun Lucian. Bana benziyorsun sen.

- Evet, zoru başarmak istiyorum. Neden bilmiyorum ama sanki oyunu zor bir şekilde bitirirsem daha fazla ödül alacakmışım gibime geliyor.

- Bu aslında yaptığın en büyük hata, bir çok insan aynı hatayı yapıyor. Sonu düşünmek yerine anı yaşamayı öğrenmek gerekiyor. Şöyle düşün sen gelecek planları yaparken anları kaçırıyorsun hep. 

- Evet, kaçırıyorum. Yıllarca kaçırdım, kendimi bildim bileli kaçırdım. Bir gün değişiklik yapmak istedim ve seninle karşılaştım. Neden benimle konuştun Kylana? Sen gerçekten çok güzel bir kızsın.

- Benimle ilgili bilmediklerin var. Anlatayım sana sen bana öküz gibi çarpmadan önce ben konuşacak birini arıyordum. Ancak seni anlayabilecek birisi ile karşılaşmazsın genelde.

- Evet herkes kendini düşünüyor, seni dinlemiyorlar bile. Bende gittim Avizeye anlattım hep çünkü o dinliyor, soru sormuyor sadece dinliyor.

- Avize çok önemli tabi benimle aynı durumda olduğunu biliyorum Lucian. O yüzden bence bizim tanışmamız mucizeydi.

- Evet, öyleydi belki de. Sen neden yalnız hissediyorsun Kylana. Hep beni dinledin birazda ben seni dinlemek istiyorum.

- Ben seni dinlerken kendimi de dinliyorum aynı zamanda. Ben çok zor şeyler yaşadım Lucian. Yapmak istediklerimi yapamadım, hayat beni aldı çevirip çevirip fırlattı bir kenara. Ben kendimi toparlamakla, yaşamakla o kadar uğraştım ki kendimi unuttum. Neden seninle konuştuğumu sordun bana çünkü ben sende kendimi buldum. Biz seninle aynıyız Lucian bunun farkında olduğunu biliyorum. 

- Evet bambaşka bir hayat yaşadık seninle ve sanki sana baktığım zaman kendimi görüyorum. Bu duyguyu anlatmam gerçekten çok zor. Bazen kendime diyorum ki yaşadıklarım bir rüya mı acaba? O kadar güzelsin ki ancak bir rüya olmalı yaşadıklarım.

- Lucian böyle sözler söyleme bana alışık değilim. Valla biraz daha devam edersen dudaklarına yapışabilirim.

- Yalan söylemeyeceğim bir an devam edesin geldi. Sadece şunu söylememe izin ver benim için çok değerlisin.

- sende benim için öylesin Lucian. Korkmana gerek yok seni yetmeyeceğim rahat olabilirsin. Sen hazır olana kadar bekleyeceğim seni.

- Offf canım nasıl da bira çekti benim. Offf, offff.

- Sana yasak Galdor biliyorsun. Alkol almak yasak.

- Alkol yasak, o yasak bu yasak. Yaşamanın ne anlamı kalıyor geriye Kylana.

- Bence bu sorunu en güzel komedyen iskelet cevaplar. İstersen gidip ona sorabilirsin.

- Ben almayayım ondan alana da mani olmam hiç. Bari kahve içelim, kim kahve ister.

- Senin de sorduğun soru mu Galdor. İçeriz elbette zaten kahve krizim tuttu benim. 

0/Post a Comment/Comments