Zamanın kumları - şiir

 


Kumlar bitiyor, saatlerin sonu yaklaşıyor,

Dökülüyorum parça parça,

Kırık kelimelerden şiirler yapıyorum,

Sular altında satırlar, gözlerimde biraz yağmur,

Konuşursam fırtına kopacak, ben susuyorum,

Burası yanlış durak, yanlış sokak,

Yollar bile doğru değil, kayboldum,

Seni ararken kendimi unuttum,


Ters çevirelim zamanı, 

Yeniden başlasın hayat, 

Sensiz geçen günlerin hesabını soruyorum, 

Kaç kilo çekiyor yalnızlık? 

Kayıplarımızı toplasak bir etmiyor, 

Ellerimi tut benim, çok oluruz belki, 

Tahammülüm kalmadı yıldızsız gecelere, 

Biraz gülümse, güneş açsın, bahar gelsin, 

Ben kayboldum bu yolda, seni ararken, 

Bir şiir var bir de gözlerin, 

Ağlama sakın, sular altında kalacak tüm cümleler, 


Beni sensizliğe bağlıyorlar, düğüm düğüm oluyor içim, 

Kelimelerle kör ebe oynuyoruz, ne haddime şiir yazmak, seni anlatmak, 

Seni anlatan mısralar çok uzakta şimdi, gel birleştirelim evrenleri, 

Çok oluruz belki, bir oluruz, artarız bir gece vakti, 

Düşlerimde bir dünya, içinde sen, içinde aşk, 

Bir hayat var ulaşamadığım, parmaklarım yokluğa komşu, 

Gel mesela şimdi gidelim buradan, bana öyle bakma aşık oluyorum, 


Nefes almayı unuttum ben, 

Aşk damarlarımda dolaşıyor, 

Parçalıyor beni hatıralar, denizin iki yakası çok uzak, 

İki ayrı kalbin birleşmesi gerekiyor, 

Ben bıraktım geçmişi, geleceği, bitmesin hiçbir şey, 

Bitmesin kelimeler, şiirler var oldukça seveyim seni, 

Tut şimdi hayallerimden, adın yazılsın her yere, 

Şiir bitiyor, geç kalmayalım şimdi, 

Gözlerin beni davet eder gibi, teninde kaybolmak istiyorum, 


Hakim bey ne olur anlayın, ben kendimi öldürmedim, 

Hayır aşk katil olamaz, düşlerimi kimin kırdığını bilmiyorum, 

Onsuzluk çok ağır, ben kafamı kayaya yaslıyorum, dayanamıyorum daha fazla... 


"Aşk hiç bitmesin" 


0/Post a Comment/Comments