Parmak izlerin - şiir

 



Bu son kelime, son harf, son cümle,
Dur biraz bekle bitmesin, biterse dayanamam ben,
Kurumuş bir yaprak gibi savrulurum rüzgarda,
Bitmesin, biterse olmaz, dur biraz, acelen mi var?
Durdur şimdi zamanı, bir an daha kat saatlere,
Sayfayı çevir şimdi, geçmişe bakma,
Geçmiş bir gün , biterse yok olur yarın,

Dur biraz, şimdiye bak, 
Geleceği boş ver, geçmişi at gitsin,
Herkes hata yapar doğru, gel doğrum ol benim,
Sen uyuyorsun, melekler kanatlarını örtüyor sana,
Sen uyuyorsun yıldızlar kayıyor gökyüzünden,
Durdurun zamanı, herkes dursun, saatler, takvimler, yağmur bile dursun,
Gözlerin çok güzel ne zaman sana baksam aşık oluyorum, 

Biraz dur, hayat dursun, nefes almalıyım, 
Orada fırtına var oraya gitme, 
Geçmişe bakma artık, yıldırımlar düşüyor yüreğime, 
Depremler oluyor şimdi içimde, yüreğim paramparça, 
Elimi tut benim, durduralım zamanı, 
Yüzünde bir gülümseme var ben hayatın iyi olduğuna inanıyorum, 
Gözlerin çok güzel, yalanlara bile inanıyorum artık, 
Tut şimdi beni bırakırsan düşeceğim, 

Dur biraz o yolun sonu uçurum, 
Acele etme, içimde bir iç savaş var, 
Öldürmeyin umutlarımı, bunun adı soykırım, 
Yakalım bu şehri, yalanları, ihanetleri, 
Çiçekler ekerim ben senin olduğun her şiire, 
Bitmesin, biterse olmaz, dağılırım ben, 
Yıkılır tüm cümleler, kelimeler hep paramparça, 
Gel bitmeyen bir şiir olalım seninle, 
Yeniden başlayalım, bak güneş doğuyor, 
Aşk olacak her yer, gözlerin cok güzel, şiir gibi, 
Bitmesin, biterse olmaz, yapamam, yanarım aşk ateşinde.. 

Hayır hakim bey, ben kimseyi öldürmedim, 
Beni öldüren parmakların kime ait olduğunu söyleyemem, 
Siz hiç aşık oldunuz mu hakim bey? Her aşk bir cinayettir aslında!



0/Post a Comment/Comments