Parçalanmış hayaller - şiir

 


Karanlık bulutlar gökyüzünü kapladı,

Siyah tonları saçılıyor geceye,

Gözlerim ardına kadar kapalı,

Bir mucize bekliyorum,

Rüya görmek korkutuyor,

Yalandan kokuyorum ben,

Etrafımda sesler bağırıp çağırıyor,

Ben unutmak istemiyorum, hatırlamak acı veriyor,

Acıya promilleri katıyorum, unutursam yaşayamam,


Takvimleri yırtıp atıyorum, son çıkış,

Uçurum var, fırtına geliyor diyorlar,

Ben son hızla ilerliyorum karanlıkta,

Son şimdi çok yakın, hayaller kırılıyor,

Şehirde bir yangın, sebebi sen, sonucu sen,

Durduruyorum zamanı, kurallar en derin kuyuda,

Ben dünyanın merkezine doğru, cümleleri yarım kalıyor, ben sondan korkuyorum, 

Unutmak istemiyorum, unutursam yazamam,


Bir cümle düşüyor aklıma, içinde sen,

Bir rüya görüyorum içinde sen,

Hayallerim senden ibaret, saatler yalancı,

Susun şimdi kendimi duyamıyorum,

Eski bir şarkı çalıyor, bir anın hatırası ömrümden daha büyük,

Gözlerin geliyor aklıma, iç çekiyorum,

Siyah siyah bir hayat bu bir de sesin,

Ellerim boşlukta dolaşıyor, neredesin?

Seni benden alan sokaklar alev alev, 

Ben kül olma yolunda, adı aşk bu yangının, 


Gitme! Sen gidersen ben kalamam, 

Bu hayat sensiz çok anlamsız çok kırgın, çok yalnız, 

Aynı ben gibi, hayallerim yolunu kaybetti, 

Kırdım tüm pusulaları, yıktım tüm duvarları, 

Adının yazmadığı tüm cümleleri parçaladım, 

Şiir yağıyor gökyüzünden, sus şimdi konuşma, 

Onları da ötekileri de boş ver, gidelim buralardan, 

İnce ince dokuyorsun hayallerimi, gözlerin cennet gibi, önce ölmek gerekiyor, 


Hayır hakim bey umutlarımı parçalayanlar mı masum? 

Kelimeleri bölen benim bıçağı değil sadece yüreğimin izi var sözlerimde.. 


"Aşk hiç bitmesin" 



0/Post a Comment/Comments