Parçalanmış hayaller - şiir

 


Bir rüyanın tam içindeyim,

Hayal, gerçek hepsi birbirine girdi,

Bir fırtına yaklaşıyor kuzeyden,

Denizler dalgalı, yüreğim alabora,

Rüzgar her şeyi alıp götürüyor, 

Ben bile savruluyorum uçurumlara doğru, 

Bir kabus olmalı, kabus olmalı, 

Uyanınca geçmeli yoksa yalnız yaşanmıyor hayat, 

Tutmalısın şimdi ellerimden, 

Ben uyanmak istemiyorum,


Bir rüyanın içinde, 

Fırtına yaklaşıyor yavaşça, umut gemileri alabora, 

Şehirler terk edilmiş, sokaklar boş, 

Yağmur başladı ve yıldırımlar, 

Yıkılıyor şimdi tüm binalar, 

Ben parçalara bölüyorum, hayallerim bulamıyor bir diğerini, 

Kabus hepsi, sensizlik bir kabus, 

Uyanmak istemiyorum, uyandırmayın, 

Dokunmayın hayallerime, umutlarıma, 

Ona dokunursanız kırarım, kırarım bir hayatı, 


Sahte renkleri at boş ver, 

Yalanları göm şimdi, 

Bulutları alalım yanımıza ve martıları, 

Gözlerini kat mesela bu şiire, yeşersin mısralar, 

Sesini kat mesela, renklerle dolsun kalbim, 

Fırtına evet yaklaşıyor, ben korkmuyorum, 

Depremler, yıldırımlar yağsın şimdi, 

Bulutlar yalan söylemez, kuşlar asla söylemez, 

Uyandırmayın beni, bırakın gerçek sizin olsun ben hayallerde kalırım, 


Hayatın lades kemiğini, 

Yıkıyorum kuralları, ezberler bozuluyor, 

Adı aşk bu yangının, rengi aşk gözlerinin, 

Buraya bak, tut ellerimi, bırakma, 

Umutlarımı asıyorlar, kursuna diziyorlar cümlelerimi, 

Hayallerim idam yolcusu, önemli değil hiçbiri, 

Buraya bak, gözlerini ezberlemek istiyorum, 

Sevmek istiyorum, bırak zamanı, fırlat at geçmişi, 

Gel şimdi yanıma, gerisi zaten olur, 

Yine öpüşelim her şiirin bitiminde, 

Kat şimdi kendini bana, çok olalım, masallar ölmesin, 

Hayır amirim aşık olmak idam suçu değil, sevmek hapis cezası gerektirir mi hiç? 


"Aşk hiç bitmesin..."


0/Post a Comment/Comments