Kor bir yalnızlık - şiir

 


Güneş nerede saklanıyor?

Yıldızları kim çaldı?

Soğuk duvarlar, karanlık bir gökyüzü,

Hüzün kokuyor bu gece,

Soluğum hava ciğerlerimi yakıyor,

Yürüdüğüm yollar hep yıkık,

Parça parça düşüyorum satırlara,

Aşk diyorum hiç bitmemeli,

Yalan diyorlar, sahte maskeler takıyor kelimeler,


İpin bir ucu bir şiirde, diğeri boynumda,

Kor bir kelime atıyorum ateşe, 

Yangın büyüyor içimde, hangi yol çıkış, 

Hangi yol, kaçıncı yalnızlık, 

Bu hangi uçurumu hayatın? 

Kayboldum ben sanki, nerede unuttum kendimi? 

Kaldırımları hep kırık bu şehrin, 

Hep yıkılmış sokakları, 

Bir savaş var içimde şimdi sebebi sen sonu sensizlik, 

Ben hep kaybediyor gibiyim, 


Yalanları asıyorum boynuma, 

Sözlerin nefes almama engel, düşlerim ayaklarımda pranga, 

Bir anda kayboluyorum ben, bir an daha büyük hayattan, 

İki yakası bir araya gelmiyor şehrin, 

Her sokak engel dolu, 

Bana öyle bakma anlayacaklar, 

Anlamasınlar bizi, bilmesinler yalanları, 

Görmesinler gözlerini, tut şimdi ellerimden, 

Yoksa düşeceğim aşkın kıyısından, 


Hava karanlık, yalancı bir baharın ardında, 

Buz tutuyor sokaklar, yapraklar dökülüyor, 

Şiir yağıyor bulutlardan, kaçın şimdi, 

Bu şehir yanacak, yakacağım gölgenin düştüğü sokakları, 

Unutmak olum gibi, parmakların boynuma dolandı, 

Katilim ol diyorum gülümsüyorsun, parmaklarında cinayetin izleri, 

Tutun şimdi beni, şiirlerimde göz yaşı tadı var, 


Hayır hakim bey hayalleri ben öldürmedim, 

Sırça bir düştüm ben, insan hiç kendini öldürür mü? 


"Aşk hiç bitmesin.. “


0/Post a Comment/Comments