Gecede idam sehpası - şiir

 


Saat gecenin bir körü,

Ben küfürler savuruyorum durmadan,

Ses telim bile kırılıyor gidişine,

Hayallerim derbeder,

Durağı olmayan bir tren bekliyorum,

Durduruyorum hayatı, zamanı, 

Yalan yağıyor bulutlardan, 

Zaman seni gösteriyor, Pusulalar hep kırık, 

Bir rüyaysa yaşadıklarım ben uyanmak istemiyorum,


Bir şarkı çalıyor,

Kahvenin acı tadı, yalnızlık aromalı,

Aklıma sen geliyorsun yakıyorum satırları,

Kırdığım kuralları atıyorum siyah bir poşete,

Renkler kayboluyor yavaşça,

İhanet kokuyor çiçekler,

Soluduğum hava genzimi yakıyor,

Mevsimlerden kış, buz tutan yüreğim,

Aklıma sen geliyorsun, zaman dursun istiyorum,


Eski bir gazete ellerimde,

Manşetlerde adın, dudaklarımdan ismim dökülüyor,

Aşk diyorum şimdi hep eksik,

Eksik diyorum azdan bile daha az,

Gözlerin geliyor aklıma renkleri görüyorum,

Kelimelerin hayatımın özeti gibi, 

Şiirlerde kaybediyorum yolumu, 

Hayır amirim bırakın şimdi beni,

Hayır efendim ben akıllanmayacağım,


Kalemim durmadan seni yazmak istiyor, 

Şiirler boyunca sevesim geliyor, 

Ben duruyorum seni gördüğüm yerde, 

Aylardan bahar, günlerden geçen sene, 

Dünler eskide kaldı, yarına yazmak istiyorum seni, 

Sus şimdi konuşma, anlatma ben uyanmak istemiyorum, 

Hakim bey ben suç işlemedim, 

Hayır hakim bey aşık olmak suç olmamalı, 

Evet onsuz bir şehri ben yaktım ama cezam müebbet olmamalı... 


"Aşk hiç bitmesin..." 


0/Post a Comment/Comments