Yüzündeki gülümseme - şiir

 


Bir gece vakti,

Eskimiş bir denizin üstünde yakamozlar,

Yıpranmış bir şehir sessizlik örtüsünün altında,

Vakit ayrılığı gösteriyor,

Bitmesin istiyorum, zamanlar bitmesin, günler, aylar yıllar bitmesin,

Saatler dursun mesela, insanlar dursun,

Bir biz kalalım, ben seni bırakmam,

Gemilerde dursun, martılar da dursun,

Dursun bir hayat, bir biz kalalım,


Kumlar boşa akıyor eski bir saatte,

Sensiz geçen zamanlar kayıp hanesine yazılıyor,

Hayat alacaklı çıkıyor borçlu olacağı yerde,

Gel al diyorum beni, çok olalım, artalım her şiirde,

Eski binaları boş ver, yenileri de,

Sokaklar anlamsız, lambalar yalan söylüyor,

Karanlık kaplıyor her bir satırı,

Gel aydınlansın her yer, yoksa hep gece, hep kış,


Yeniden yapmanın zamanı şimdi,

Gökyüzüne bir renk seç, yapraklar istediğin gibi olsun,

Yıldızlar zaten gözlerine benziyor,

Senin gibi kokuyor tüm çiçekler, 

Adı aşk olsun bu şiirin, 

Seninle başlasın, bitmesin, 

Bu şehir yalnız, kimsesiz, biz başka olalım, 

Başka bir roman yazılsın adımıza, 

Aşk olsun senin olduğun her an, 

Bu şehir yıkılacak, cümleler kırılacak, 

Döküleceğim sensizliğe parça parça, 


Bir gece vakti, 

Seni gördüğüm her an yeşeriyor bahçeler, 

Çiçeklerle kaplanıyor yüreğim, 

Sen gülümsediğin zaman doğuyor güneş, 

Yoksa hep gece, kocaman bir boşluk, 

Gidelim şimdi, zaman dursun, yalnızlık silinsin satırlardan, 

Tut şimdi ellerimi, bırakma sakın, 

Bırakırsan ben kaybolurum, 

Gidelim şimdi aşk kokan diyarlara, 

Biz bir olalım, kalan her şey gitsin, zaman dursun, 

Sonsuz bir şiir olalım, yüzünde gülücükler,

Biz bir olalım başka türlüsü yok, başka türlüsü hiç olmadı, 

Hep yanımda kal benim, biz aşk olalım seninle... 

Cecem



0/Post a Comment/Comments