Kırık Kelimeler - şiir

 Bir şiirin başlangıcında,

Kelimeler akıyor bulutlardan,
Cümlelerle doluyor etrafım,
Ben seni arıyorum,
Ben seni bekliyorum,
Yanıma gelirsen şiir olur,
Atarız küflü hatıraları,
Yeniden başlar duran zaman,
Kalemimin mürekkebi sayfalara bulaşıyor,
Sensiz her an yağmurlu, sensizlik bir kar fırtınası,
Yüreğimde karaya vuran gemiler alabora,

Gözlerini arıyorum gecelerde,
Rüyaların sokakları seninle aydınlanıyor,
Hayallerin siyah bir hayatın sonu,
Sen renkleri gözlerinde saklıyorsun,
Düşünceler geçiyor zihnimden,
Senin olmadığın zamanları silelim,
Atalım yarım kalanları, yaşanmayanları,
Pişman olmak için çok geç, yeniden başlama zamanı,
Geçmiş kocaman bir yalan, sahte eskiye dair her şey,
Gel biz gerçek olalım,

Ben kayboldum sensizlikte,
Aradığım yollar avuçlarının arasında,
Pusulam seni gösteriyor,
Mevsimler aramızdaki mesafeye göre değişiyor,
Yanında olunca yaz, ben alevlerin içinde,
Senden öncesi kış, her tarafım buzul,
Senden öncesi çok anlamsız, hatırlamak aptalca
Gel gerçeğim ol benim yoksa ben kaybolurum,
Gömerim hayallerimi karanlık bir mezarlığa,

Senli cümlelere sarılıyorum yolumu bulmak için,
Gözlerinin haritasını çıkarıyorum,
Sen gidersen ben düşerim sonsuz bir çukura,
Kırarım tüm kelimeleri, yakarım umutlarımı,
Gel şimdi gidelim buradan, bırakalım eskiyi, geçmişi, geçmemişi,
Hayat şimdi başlıyor, hayat seninle başlıyor,
Durduralım şimdi zamanı, onlar da ötekilerde hep dursun,
Biz gidelim şimdi aşka doğru,
Zaten şiirlerim hep senin, cümlelerim sana ait,
Sen yanımda kal benim ben yaralarını bile severim senin...

Cecem

0/Post a Comment/Comments