Fırtına - şiir

 


Nasıl başlasam bir siire? 

Seni anlatan bir şiire,

Hangi kelimeler yeter gözlerini anlatmaya? 

Kaç cümle kurmalıyım? 

Ben yine aynı yerde, aynı zamanda,

Cümleler bitsin istemiyorum,

Senin gitmeni istemiyorum,

Buralar hep gri, hava soğuk, sensizlik kadar soğuk, 

Donuyorum ben sensizlikte, 

Gidelim mi şimdi uzaklara,


Cevapsız sorular var, sorusuz cevaplar anlamsız, 

Ben bıraktım her şeyi, bir sen kaldın, 

Yırtıp attım tüm yalan sözleri, 

Yaktım geçmişin sokaklarını, 

Hayaller kaldı, hayallerde sen, 

Şiirlerde senin adın, 

Gökyüzünde, yıldızlar da sen, 

Buralar çok soğuk, yakıyorum koca bir maziyi, 

Sensiz günler de yalancı, zaman büyük bir düzenbaz, 


Nasıl başlasam seni anlatan bir şiire, 

Kelimeler yetmiyor anlatmaya, cümleler kurmalıyım, 

Bulutlardan sözcükler dökülüyor, 

Ben kelebekler gibi peşinde dolanıyorum, 

Sensiz bir hayat siyah gibi, karanlık gibi, 

Hayallerini alınca ışık terk ediyor, 

Sokaklar boş, binalar yıkılmış, 

Sensiz harabe bir şehir yüreğim,

Gel tut ellerimden, gidelim, 


Ben sadece seni istiyorum, 

İsminden şiir olur, 

Bir kere gülsen çiçekler açar, 

Elimi tutsan bir orman büyür içimde, 

Sensiz kocaman bir yokluk, 

Ben çölleri aşıyorum senin için, 

Çukurlar, engeller mesele değil, 

Dağlar, bayırlar geçici, 

Bir fırtına var karşımda, 

Bir yangın var içimde adı aşk, 

Bir kere gülümse bana gece bitecek, sonrası hep mutluluk, 

Ben sensiz nefes bile almak istemiyorum... 

Cecem

0/Post a Comment/Comments