Şehrin iki yakası - şiir

 Hava soğuk,

Yağmur yağıyor,
Martıların sesleri kulaklarımı tırmalıyor,
Gecenin ışıkları her yeri kapladı,
Adın düşüyor şiirime, yüreğimde her sokak aydınlık,
Gece unutulmuş bir hikaye,
Yaktığım satırlar geliyor aklıma,
Yıktığım şehirler var benim,
Sular altında kalan ümitlerim,

Bir hayal kuruyorum,
Şiirime adın düşüyor, mevsimlerden yaz oluyor,
Akrep ve yelkovan kayıplarının derdinde,
Hayat hep borçlu çıkıyor 4 işlemde,
Yağmur yağıyor, pislikleri temizlenmiyor hayatın,
Ben oluk oluk akıyorum mısralarda,
Hayal kurma diyor kabuslarımdan bir ses,

Sen geliyorsun aklıma ben unutuyorum,
Ben unutuyorum geçmişi, geleceğim ol diyorum,
Geçmiş yırtık bir bohça,
Yama tutmuyor yürekler,
Adın düşüyor şiirime, ben unutuyorum yalnızlıktan kaleleri,
Mutlu sonla bitmeli her şiir,
Aşk gibi kokmalı tüm çiçekler,
Seni görmeliyim her anımda,

Hava soğuk, bu şehir çok yalnız,
İki yakası bir araya gelmiyor,
Sen düşüyorsun şiire, anlam buluyor kelimeler,
Ben bıraktım geçmişi gel geleceğin ellerinden tutalım,
Gel şimdi eksikliklere inat bir olalım,
Gel yeniden sevelim, her gün öncekinden daha güzel olsun,
Biz bir araya gelince, gerçek olur umutlar,
Yoksa hep yalnızlık hep pişmanlık,
Gel şimdi yanıma, boşver eskileri,
Bir çay içelim, kahvenin kırk yıl hatırı kalsın,
Şiirler bitene kadar sevelim,
Gel şimdi yanıma aşk olalım, aşktan kuralım tüm cümleleri...

Cecem

0/Post a Comment/Comments