Sensiz gecen zaman - siir

 


Yağmur yağıyor şimdi, 

Hava soğuk, yüreğim üşüyor, 

Yanaklarım sırılsıklam, 

Yaşlarım dökülüyor sensizliğe, 

Sensiz geçen zaman yaşanmamış gibi,

Yokmuş gibi, boşmuş gibi, anlamsızmış gibi, 

Günler geçiyor sensiz, 

Ben kabul etmiyorum sensiz geçen zamanı, 

Her an yanında olmak istiyorum, 

Doldurun kadehimi, durdurun zamanı, 

Ben gülümsemende yaşamak istiyorum, 


Hayatı seninle doldurmak istiyorum, 

Hayaller kuruyorum sana dair, 

Her hayali hayatın içine yerleştiriyorum, 

Sensiz geçen zaman yok gibi, yaşanmamış gibi, 

Gözlerini görmediğim zaman yapamıyorum ben, 

Ah o gözlerin ah yaşamlar saklıyorsun içlerinde, 

Ben sana baktığım zaman kayboluyorum, 

Bildiğim her şey koca bir yalan, 

Sensiz kurulan her cümle eksik, 

Seni anlatmayan şiirler hep ölü doğuyor, 


İçimde sana dair koca bir evren, 

Romanlar biriktiriyorum senin için, 

Şiirler bağlıyorum martıların kanatlarına, 

Bir hayat inşa ediyorum, 

Yaşam seninle başlıyor, 

Seni tanıdığım gün hayatımın başlangıcı, 

Öncesi boş, öncesi anlamsız, öncesi eksik, 

Adını yazıyorum her satıra, 

Durmadan sevmek istiyorum seni, 

Sensiz geçen zaman hiç yaşanmadı, 

Ben hep seni yazdım, ben hep seni bekledim, 


Yağmur yağıyor şimdi, 

Sen güzel rüyaların içinde, gülüşün kelebeklerin ömrünü uzatıyor, 

Yüreğimde bir yangın, sen gülümsuyorsun, 

Sen gülümseyince başka oluyor hayat, 

Bir başka oluyorum ben, 

Sen umudum, sen beklediğim, sen aradığım, 

Sana sarıldığım an çıkmıyor rüyalarımdan, 

Ben seni kalbimin en derininde saklıyorum, 

Senin için atmazsa bu kalp al kurtar,

Seni görmezse bu gözler şok şimdi, 

Sen olmazsan satırlarımda yak hepsini, 

Veya gel şimdi aşka gidelim, her şeyi bırakalım arkamızda, 

Gel gidelim şimdi her şeyden uzağa, sar şimdi düşlerimi... 


MaviM

0/Post a Comment/Comments