Yürüdüğün yollar - şiir

 


Sana yazılan bilmem kaçıncı şiir,

Seni getirir diye kurduğum kaçıncı cümle,
Kaç kelime can verdi seni bulabilme umuduyla,
Hayallerim uçurumlara mahkum kaldı sensizlikte,
Sen geldim aklıma bir mum yaktım karanlık olduğunda,
Sen geldin aklıma bir şiir daha yazdım,
Soğuk olduğu zaman sarıldım hayallerine,

Bir gün değişti hayat, sen geldin,
Sen geldin karanlık odama aydınlandı yüreğim,
Sen geldin yalnızlığıma, cay içtik,
Yıldızların altında seyrettik umudu,
Aşk doldu ciğerlerimiz,
Elimi tutsan çiçekler yetiştirdi,
Kalbime dokunsan şiirle doladım,
Gözlerime baksan ben unuturdum geçmişi,

Yeni bir hayat kuralım,
Seninle dolu cümleler yazma zamanı,
Tüm yollar sana çıkıyor şimdi,
Boşverelim şimdi geçmişi aşka gidelim,
Yürüdüğün yollarda zaten çiçekler olur,
Renkler kaplar etrafını,
Zaten martılar eşlik eder sana,
Ben düzeltirim yürüdüğün yolları,
Ben severim seni, çok bile az kalır,

Cümleler yetmiyor,
Kelimeler yetersiz anlatmaya,
Sözlükler bile yalancı şimdi,
Bir seni bilirim bir de senin için çarpan kalbimi,
Senin olduğun rüyalarda dolaşıyorum,
Seni görebilmek için yaşıyorum,
Sensiz geçen zaman hiç yaşanmadı,
Hiç tamamlanmadı şiirler,
Gidelim şimdi yalnızlığın olmadığı,
Turkuaz renkli bir dünya kuralım,
Artık ayrı yazılmasın isimlerimiz, biz olalım artık, biz kalalım

Mavim





0/Post a Comment/Comments