Aşk masalları - şiir

 


Ben seni anlatabilecek cümleleri arıyorum,

Şiirler dolusu anlatmak istiyorum sevgimi,

Kelimelerin boynu bükük,

Cümleler hep eksik,

Gözlerin geliyor aklıma anlamsız kalıyor herşey,

Her cümle seni anlatabilmek için yazıldı,

Her nefes seni bulabilmek için alındı,

Seni çıkarırsan hayat kalmıyor geriye,


Sensizlik bir kabus fırtınası, 

Savruluyorum bir yalnızlıktan diğerine, 

Umut gemileri sular altında, 

Tüm şehirler paramparça, 

Aramızda mesafeler, kalplerimiz yanyana, 

Ayrı kalan birler mezarlığında, 

Bir umudum var senin geleceğine dair, 

Bir mumun içine sığdırdığım güneş oluyorsun, 

Sen aydınlatıyorsun gecelerimi,


Bir denizin kıyısında, 

Ben yıldızları topluyorum saçlarına takmak için, 

Kelimeri birleştiriyorum parmağında bir yüzük için, 

Sevgiden yollar örüyorum mesafelerin üstünde, 

Adı aşk oluyor aldığım her nefesin, 

Ben çöller aşıyorum yanına gelebilmek için, 

Seni düşünmediğim anlar hiç yaşanmamış gibi, 

Senin olmadığın satırlar alevler içinde, 


Ben birleştiriyorum tüm sokakları, 

Sen geliyorsun aklıma ve imkansız kalmıyor geriye, 

Evrenler aşıyorum seni bulmak için, 

Seni görmek için, sana sarılmak için, 

Ben parçalıyorum kötülükleri, 

Sen gülümsediğin zaman ben yaşadığımı anlıyorum, 

Gel şimdi birleştirelim hayallerimizi, çok olalım, 

Gidelim şimdi buralardan, 

Sonu olmayan bir tatile gidelim, denizin mavisine, gözlerindeki evrenler gidelim, 

Gel bir yuva kuralım beraber, masallar büyütelim aşkta... 


Mavim


0/Post a Comment/Comments