Zaman Senden İbaret - Şiir

 


Boş bir satırın karşısında,
Beynimden geçen milyarlarca düşünce,
Ben senin için en güzel kelimeleri bulmaya çalışıyorum,
Umut yağıyor butlardan,
Eksik kalan herşeyi boşver,
Tamamlanma zamanı geldi, bir olalım şimdi,
İçimde bir yangın, sebebi sen, nedeni sen,
Kelimeler seni anlatmak için bir yarış içinde,
Ben ne kadar yazarsam o kadar eksik hayallerin,

Seni görmediğim günler yaşanmamış gibi,
Elini tutmayınca anlamı kalmıyor,
Gözlerin olmazsa ben kör oluyorum,
Sensizlikte takılı kalan zaman,
Sen gelince akmaya başladı,
Ben kayboldum göreceli bir anda,
Sensiz bir geçmiş anlamsız,
Sensiz bir yaşam yok gibi, boş gibi,
Sensiz bir kalbin nedeni yok atmaya,
Durduralım şimdi herseyi,

Yeni diyarlara gidelim, yeni yollar bulalım,
Adın adımın tamlayanı olsun,
Sen benim diğer yanım,
Sen baharın habercisi, mevsimlerin değişme nedeni,
Sen yanımda olursan her gün yaz,
Yoksa anlamsız günleri saymak,
Kelimeler seni anlamazsa ne kadar anlamsız,
Gözlerin geliyor aklıma ve şiir doluyorum ben,
Zaman senden ibaret olsun, sadece seni yazsın kalemim,

Sen gülümsediğin zaman canlanıyor kelebekler,
Gözlerine baktığım zaman bir bahçe büyüyor içimde,
Ne zaman dudaklarımızın yolu kesişse ben bir başka oluyorum,
Sen keşfedilmeyi bekleyen koca bir evren,
Ben yolu sana çizilmiş bir kaşif,
Biz evrenin en güzel kelimesi,
Ben boş bir satırın karşısında, seni anlatacak cümleler arıyorum,
Gel şimdi gidelim biz, bir olalım bak zaman aşkı gösteriyor...

Mavim



0/Post a Comment/Comments