Tut şimdi düşlerimden - şiir

 


Zaman kendini kaybetmiş,

Sensiz zamanlar durmuş gibi,

Seninle geçen anlar bir çırpıda geçiyor,

Seninle dolduruyorum tüm kelimeleri,

Senin olmadığım bir cümleyi bile istemiyorum,

Sen geliyorsun aklıma, rüyalarım senden ibaret,

Sarılıyorum sana bir denizin kıyısında,

Ciğerlerime çekiyorum seni,


Gel yaşamım ol diyorum sana,

Sessizlik can yakıyor, hayat ince bir ipin ucunda,

Aklıma sen geliyorsun, başka oluyorum, 

Anlar biriktiriyorum sana dair, 

Gel tut ellerimi, bırakma, 

Nasıl olsa gideriz buralardan, 

Aşk adında bir yolculuğa çıkarız, 

Şiirlerle doldururum yürüdüğün yolları, 

Ellerimi bırakırsan düşerim ben, 


Şimdi zaman aşkı gösteriyor, 

Sevgiden yollar yapıyorum aramızda, 

Sensiz bir hayatı kabul etmiyorum ben, 

Seninle dolduruyorum yaşamımı, 

Kat kendini bana, bir olalım, 

Biz olalım kimsesiz sokaklarda, 

Boşver zamanı, boşver yalanları, 

Gerçek olalım biz, gerçek sevelim, 

Gerçek masallar büyütelim, 

Sen kadınım gözlerine bakınca unutuyorum, 

Unutuyorum seni beklediğim yılları, yolları, sokakları, 


Gel hayatım ol benim, 

Satırları mutlulukla süsleyelim, 

Mor bir gemiye biner gideriz, 

Turkuaz renkli denizleri aşarız, 

Sen ol yanımda, gözlerine bakınca bulurum ben yolumu, 

Sesini duyunca içimde bir bahçe büyür, 

Bir başka olurum sana sarıldığımda, 

Bir başka ölürüm seni sevdiğimde, 

Yineden başlamak lazım şimdi hayata, 

Seni anlatmayan sayfalar hep kirli, 

Gel tut ellerimden, tut sevgimden, 

Bak güneş doğacak bizim için tut şimdi düşlerimden... 


Mavim

0/Post a Comment/Comments